Pakke fra USA med noe spennende i?!

Medlem
30. nov. 2012
Jeg har aldri skjønt vitsen med denne utpakkingen før, men det kan jo ha sammenheng med at alle mine tidligere klokker enten har vært quartz eller av div budsjettvarianter med ETA verk. Men jeg har sett lyset, for jeg har aldri gledet meg så mye til å få en pakke som den uken jeg har måttet vente på min første "ordentlige" klokke!

Bare ikke start meg på hva jeg mener om Posten, og det at de klarer å bruke like lang tid å frakte noe fra Gardermoen til Moss, som USPS klarte å bruke på å frakte noe fra San Francisco til Gardermoen!

DSC_2275_edited-1.jpg

Stor pakke, ikke rent lite spent (hvorfor i pokker tar jeg meg tid til å ta bilder egentlig??)

DSC_2276_edited-1.jpg

Her var det mye papir.. Hva skjuler seg under?

DSC_2277_edited-1.jpg

Se der, en boks!

DSC_2278_edited-1.jpg

En boks med Tag Heuer på seg! Jeg har i det minste ikke bare fått en murstein!

DSC_2280_edited-1.jpg

Litt mere seigpining.

DSC_2281_edited-1.jpg

En Aquaracer 500m Caliber 5!

DSC_2283_edited-1.jpg

Nærbilde av hærligheta! Så får vi se hvor lenge det går før denne er til salgs og jeg skal ha noe enda bedre (altså dyrere, jeg har sett tegninga, det går bare en vei og det er ikke ned i pris for å si det slik!).

Takk alle sammen!

Jeg er enig med Chronodiver, denne utgaven er tøffere en den nyeste. Jeg vurderte den, men jeg syns den blir litt lik Carreraene (som en Carrera uten stor bezel med nummer på).