Pakke i posten...

Medlem
10. april 2008
Endelig kom den - pakken fra Doxa.. Ikke fullt så spennende innhold som andre omdiskuterte pakketråder, men her er iallefall innholdet "the real deal".. :) Slapp gjennom tollen gjorde den også!

P1030012.jpg

P1030028.jpg

Før:
P1020713.jpg

Etter:
P1030044.jpg

Gummiremmen var veeeldig lang i fohold til mitt lille, lille håndledd, så jeg gjorde kort prosess med tapetkniven.. Selv er jeg iallefall kjempefornøyd med resultatet!

Henrik

En flott klokke fra en anerkjent produsent. Merket er spesielt populært i USA.
Er litt usikker på bruken av den ytre ringen,- det er vel ingen dybdemåler på den ? :roll: Kanskje en slags "påminner" på dybden har vært på ?

Lykke til med nyervervelsen ! :)

Takk, takk.. Er iallefall skikkelig kvalitetsfølelse over det hele..

Når de gjelder bruken av den ytre ringen, så er den sammen med den indre ringen en indikator for hvor lenge man kan oppholde seg på den gitte dybden før man må ha dekompresjon.. 100ft står utenfor 25 i indre ring. Dvs at man kan oppholde seg på 100 fots dybde i 25 min før man er i trøbbel :) Hvis jeg skjønte det rett i manualen da.. Den har forøvrig ingen dybdemåler.

Det dypeste jeg kommer til å ha den med er vel på et par meters dybde i sammenheng med en sommerdukkert... :D

Henrik

Den var bare diggilajsen. Skulle vært litt tidligere ute bare, ser ut som ultimate sommerklokken den der. Finner nok plass på lanken året rundt dog. mange gratulasjoner fra denne kanten :)