Pakke på døren - Nå med bilder!

Medlem
25. des. 2007
Sted
Bærum
Det er ikke ofte at postens ekspress over natten har blitt lever innen kl. 9 den riktige dagen, men i dag slo de jammenmeg til!! Glad som en lommelerke åpnet jeg pakken og fant en nydelig klokke. Ikke ny, det er tross alt en 90-modell, men strøken som få og rett fra service hos Bjerke i Bergen. Bilder kommer så fort et kamera en innnen rekkevidde...

Det er ikke ofte at postens ekspress over natten har blitt lever innen kl. 9 den riktige dagen, men i dag slo de jammenmeg til!! Glad som en lommelerke åpnet jeg pakken og fant en nydelig klokke. Ikke ny, det er tross alt en 90-modell, men strøken som få og rett fra service hos Bjerke i Bergen. Bilder kommer så fort et kamera en innnen rekkevidde...

Det burde være en regel mot å legge ut slike innlegg. Dør jo av spenning her :D

ThisThreadIsWorthless.jpg

ajaj! Gratulerer! Nydelig patina, akkurat passe til å gjrøe den spennende! Virkelig tøft!

Takk for det! Jeg kan vel ikke si annet enn at jeg er MEGET fornøyd. Kjøpt usett og var klar for det meste (overpolert/skadet etc.) Heldigvis var den strøken og jeg kunne vel ikke ha ventet noe mer av en 20 år gammel klokke :)

Nydelig - grattis!

Klokker blir ikke mer klassisk i mine øyne..!:D

Grattis med en klassiker!

Grattis!:D
Et must i enhver klokkesamling IMO.

Veldig flott sub!

Grattis, den så da virkelig meget bra ut.:p

Gratulerer med Suben :)

Gratulerer så mye! Alltid riktig med en Sub :D

Takk skal dere ha :) Rett fra total-overhaling hos Bjerke, så ikke rart den er strøken ;)