Pakke uten sporing sendt til feil adresse

G

Guest571

Guest
Som tittelen sier, kjøpte en billig klokke på ebay og lurte nå på hvorfor den ikke var dukket opp. Svaret fikk jeg da jeg sjekket ebay kontoen min, jeg hadde registrert feil adresse. Pakken ble sendt uten sporing, så jeg aner ikke hvor den er nå. Andre på forumet som hadde bestilt samme klokke har alt mottatt den.

Jeg har enda ikke kontaktet avsender, men noen som vet hva posten gjør med slike pakker? Sender de tilbake om ingen melder seg innen 14 dager ish?

Høres ut som en litt lei sak. Har ikke erfaring med dette selv, men ta kontakt med postens kundesenter og hør med dem. Den blir vel sendt tilbake og så må du betale for frakten en gang til.

Ta kontakt med postkontoret tilhørende postnummeret pakken ble sendt til og forklar hva som skjer. Kanskje den ligger der enda. Worst case går den tilbake til avsender.

Balle. Takk for svar, får ringe posten på Majo på onsdag! God feiring folkens!

Snakket akkurat med posten og de sa at pakken blir sendt i retur med en gang om det ikke er riktig adresse på pakken. Har heller ikke fått svar fra eBay selgeren... Får vel kjøpe meg en til da.

Huff, er noen år siden jeg måtte gjøre noe slikt selv, kan se ut som postens servicemindedness har forsvunnet noe med årene.