Pam 088 - OK ur blandt Paneraifolket ?

For all del ! Et flott klassisk ur ! Ble lansert i 2001 og holder fortsatt "koken" ! Den har et solid kaliber OP VIII verk og har 3,5 mm safir glass.

Det er bare å slå til,- lykke til med kjøpet ! :D

En kjempefin modell.

Solgt godt gjennom flere år som Brio sier.

Hadde jeg hatt behov for GMT-funksjonen hadde det kanskje vært det første uret jeg så på.. men vurdér om du behøver GMT. Hvis ikke er det flere Paneraier der ute som fenger i alle fall meg litt mer :)

Ligger en til meget god pris på finn, men jeg foretrekker mere "clean" dials....dvs som ikke er så klottrete.....som pam 88 faktisk er!
Generelt så et de mere klassiske å enkle modeller mere populære, mens noen synes "the more clutter the better".
Har hørt flere som sagt at et panerai ser mere ekslusivt ut med flere komplikasjoner......spør du meg så er det akkurat motsatt!!!

Less is more.....

Nå er jeg ikke engang ferdig innkjørt som Paneristi, men jeg sier kjøp!
Mangler selv en GMT og har en sterk følelse av det blir en 088.

Forsåvidt veldig enig med Sven Bertil i at Paneria gjør seg best uten så mye "stash".
Men en GMT må man vel ha, og da er dette en av mine absolutte favoritter!

104 er jo nesten like klassisk og ren som en 111, men med forskjell på dato og automatisk urverk istedenfor manuell urverk i 111.

104 er nok å definiere som mere populær blandt massen......men for en del er 88 mitt i blink!

Det er jo deg som kjøper som klokken skal "tale til"....føles det riktig så spiller andres rolle mindre rolle....er man mere usikker så er jo klart hvor enkelt det er å selge den igjen v betydning.

104 er litt lettere å omsette enn 88 hvis det er det du spør etter.

Enig, har selv en 104, men "angrer" litt på at det ikke ble GMT versjonen da jeg stod og veide begge to opp og ned....det kommer ann på smak og behov. Det finnes mange andre fine GMT ur der te som f.eks JLC Dualmatic som jeg nettopp har blitt den lykkelige eier av...bilder følger for de interesserte...