Jeg kan ikke tenke meg til at han vil selge den. Overhodet ikke. Har han hatt den siden ny? Evnt vet du hvor han handlet fra?@Dr. Fiddy har/hadde en i hvert fall.......
Tviler på om han skal selge, men han har sikkert noen velmente ord til deg
Har bare godord å si om 127. Den sitter som et skudd på armen og føles bare helt nydelig.Hei Ristis. Er i vurderingsfasen på en 127, og lurer på om noen her inne har en og kan dele erfaringer. Evnt om noen har en de vurderer å selge? Antar jeg må til utlandet, og er i dialog, men verdt forsøket å sjekke hjemme først.
Det har du helt rett i. Høydepunktet i min karriere, for å si det forsiktig. Selger og ur av beste merke. Da er det bare å close mens muligheten er der‘Frykter’ Fiddy’en er forlatt Trøndelag ja.
Gutta har lefla sammen i gg tråden ser jeg.
Etter 19 år på hjemmekontor, eller noe sånt, trengs en Panerai GTG snart, ja! Litt jul først, så får vi se om det kanskje er håp utover i Q1?Fikk ikke mindre lyst på Fiddy etter å ha prøvd din i går. En flott klokke som føltes helt annerledes ut på armen enn andre 47 mm Luminor modeller. Ser frem til en skikkelig Panerai GTG snart...
La oss håpe vi får det til. Jeg er i alle fall klar som det berømte eggetEtter 19 år på hjemmekontor, eller noe sånt, trengs en Panerai GTG snart, ja! Litt jul først, så får vi se om det kanskje er håp utover i Q1?