PAM 360

I am on it! Dessverre var jeg nok litt sent ute.... sendte av gårde epost for en drøy halvtime siden og det er nok litt i seneste laget med tanke på hvor mange poster angående temaet som lå på paneristi.com. Men (!) det er lov å håpe!
 
Det er uklart hvordan klokkene skal fordeles, om det blir førstemann til mølla eller loddtrekning. Jeg sendte e-post relativt kjapt, men da var det allerede poster der. Man skal nok ha en solid porsjon flaks for å få tak i en av disse. Men det er lov å håpe.
 
Yes, det er bare å krysse fingrene.

Tok meg selv i å juble fordi jeg kanskje er så super-heldig at jeg kan få kjøpe en klokke nesten kliss lik den jeg allerede har fra før (bare at denne har pvd-coating) for 50k. Jaja... ingen som sa det er noe logikk i det å være en paneristi :p
 
Tipper PAM360 vil få en ca fordeling slik :

Officine Panerai : 15
Richemont : 15

USA : 190
Asia : 60
Verden forøvrig : 17
Europa : 3

Totalt : 300 stk
:cool: :cool: :cool:
 
Jeg på den andre siden tror det blir som følger:
Officine Panerai : 15
Richemont : 15

USA : 2
Asia : 2
Verden forøvrig : 4
Europa : 2
Norge: 260

Totalt : 300 stk
:)
 
Merkelig så mange Paneristi det ble da denne klokken ble presentert :)

Latterlig IMO.
 
Merkelig så mange Paneristi det ble da denne klokken ble presentert :)

Latterlig IMO.

Hehe... Ja, jeg skal vel være den første til å innrømme at jeg aldri har postet (vel kanskje en gang eller to maks) på paneristi.com. Dog har jeg brukernavn... Selv om jeg ikke husker passordet :p Men jeg er daglig innom som lurker, noe jeg har vært i tja... fem / seks år. Uansett er jeg en paneristi i hjertet og synes dette er en utrolig fet klokke, som fremhever de særtrekk som mange faller for når det gjelder panerai.

Dog vet jeg ikke, etter å ha fått litt tid til å tenke på det, om jeg kommer til å slå til om jeg skulle få tilbudet :) Men ingen vits i å vurdere det før det kommer en telefon / mail fra Panerai hvor de tilbyr meg å kjøpe en.
 
Dog vet jeg ikke, etter å ha fått litt tid til å tenke på det, om jeg kommer til å slå til om jeg skulle få tilbudet :) Men ingen vits i å vurdere det før det kommer en telefon / mail fra Panerai hvor de tilbyr meg å kjøpe en.

Hehe....LØYN.....enhver som får det tilbudet ville være dum hvis man ikke kjøpte!

Om ikke for en fet PAM som har de rette "DNA:et" og ikke alt for avskrekkende i pris. Å få en PVD logo som i tillegg er ingravert med navn er en "no biggie" for folk flest vil jeg tro!

En husker sikkert PAM 195 collectors edition som visstnok ble produsert til de 200 mest hard core Paneristi som har vært oppe i 3 ganger inkjøpspris på bruktmarkedet, til tross for en annen persons navn på case backen.
 
...heldiggris....eller kanskje det har noe med at man må følge med også...??

Utrolig tøff klokke ihvertfall.
 
Fikk følgende mail fra Panerai, og da tror jeg vi kan konkludere med at alle 300 360 er utdelt? :)

Dear Sir,
We thank you for your order and for the interest you have shown in our brand.

The Luminor for Paneristi’s Anniversary, created to celebrate the tenth anniversary of the forum Paneristi.com, was produced in a unique edition of 300 examples.
We inform you that, having received more than 2,600 orders, it has been possible to fulfil fewer than one out of every eight received.
We are aware that this fact may cause disappointment but the number of watches produced does not enable us to satisfy all the orders received.
We therefore regret to inform you that unfortunately we are unable to fulfil your order.

We thank you and we take this opportunity of sending you our best regards.
 
Jeg og, men det var vel som fortjent siden jeg aldri har postet på Paneristiforumet :D