PAM 721 Bekymring

Kopierer mitt tilsvar på denne slik jeg svarte på Paneristi Norge da jeg ble konfrontert med at jeg er førstemann på lista hos Bjerke da jeg reseverte denne i mars måned;

«Nydelig klokke. Det å trekke paralleller mot nazister blir bare helt dust. En eller annen stakkars skribent som er misunnelig og ikke råd til den bare. Da kan vi liksågodt trekke de samme parallellene mot alle som kjører Volkswagen og bruker Hugo Boss. Gleder meg til (om) jeg får min og kan kaldkvele førstemann som skal trolle igang denne diskusjonen.»

Edit: nå uten FB Emojis

Redigert:
Kopierer mitt tilsvar på denne på Paneristi Norge da jeg ble konfrontert med at jeg er førstemann på lista som jeg satt meg på i mars måned på Bjerke;
»

Kremt.. host... ehemm ... jeg og sikkert noen andre var "på" allerede i januar;).
Meeeen noe er kule blant Bjerkes ansatte og andre er det ikke.
For å si det slik, ikke fikk jeg den ene 2017 "bronzo" som Bjerke fikk tak i - og jeg venter fremdeles på Ceratona.
6 stk. Rolex/Panerai trofast kjøpt hos Bjerke de siste 24mnd. gjør meg åpenbart ikke "kul nok" :(

Kremt.. host... ehemm ... jeg og sikkert noen andre var "på" allerede i januar;).
Meeeen noe er kule blant Bjerkes ansatte og andre er det ikke.
For å si det slik, ikke fikk jeg den ene 2017 "bronzo" som Bjerke fikk tak i - og jeg venter fremdeles på Ceratona.
6 stk. Rolex/Panerai trofast kjøpt hos Bjerke de siste 24mnd. gjør meg åpenbart ikke "kul nok" :(
Må ta deg der, ingen Bronzo levert Bjerke ennå ;)

Og! Du er kul i min bok iallefall

• Liker
Reaksjoner: Gin og Tom Henriksen
:)Trekke paralleller til annet enn KLOKKER og UR blir bare helt latterlig, det hjelper ikke å være en sosialdemokrat og slenge rundt seg med politisk korrekte sitater uten å ha en snev av livserfaring (også utenfor Norge).

Knut min venn, du greide muligens å liste deg på 721 før meg men jeg satser på at mitt kundeforhold over 35 år vil være positivt. Uansett hvem som får muligheten av oss, denne blir en keeper.

• Liker
Reaksjoner: Qwestern
:)Trekke paralleller til annet enn KLOKKER og UR blir bare helt latterlig, det hjelper ikke å være en sosialdemokrat og slenge rundt seg med politisk korrekte sitater uten å ha en snev av livserfaring (også utenfor Norge).

Knut min venn, du greide muligens å liste deg på 721 før meg men jeg satser på at mitt kundeforhold over 35 år vil være positivt. Uansett hvem som får muligheten av oss, denne blir en keeper.

Hehe, mulig ikke det var mars men før jeg satt meg på lista. Ringte gutta for å finne refnr. før det ble lansert og bare et bilde forelo. Vår mann hos Bjerke lo da godt og lurte på hvilken modell det var. Satt meg da på lista. Uansett, samma det.

Det viktigste for meg er at en av oss får den, @Gin, @Tom Henriksen eller meg. Who cares :)

• Liker
Enig, først får vi håpe Bjerke greier å få en, dernest får vi håpe en av oss får tilbudet. Dette er jo en klassisk problemstilling: Vil du som AD selge en spesiell klokke til retail price til en person du vet kjøper- og selger denne igjen etter en uke kun for å tjene penger, eller ønsker du å selge til en trofast kunde som genuint ønsker klokken og vil bruke denne? I min verden er dette en no-brainer.

• Liker
Reaksjoner: Thomas84 og Gin
Du slår meg der maestro, jeg kjøpte min første GMT "Fat lady" av Halvor i 1988, men fremdeles så må jeg "smiske" med hans "unge ansatte" for å få lov å brenne penger der - liker det ikke:(
Jeg dauer @Gin. Ikke vær så hårsår nå, ingen har fått noen verdens ting ennå. Hørte det var loddtrekning. Tviler på at alle som skriver seg opp får lodd, men vi får :)

BTW... Folk kan synes hva f.., de vil, det koker vel ned til: Eier du et firma kan du velge hvem du selger til, i vår "politiske korrekte" verden vil de fleste ha sterke meninger om dette, jeg er såpass gammel at jg har sett lyset og gir F... andre kan velge å fornekte fornuften.

Ingen levert hittil da jeg spurte vår mann på onsdag iallefall
"Vår mann" er diplomat og er like hyggelig mot alle, men skal du ha fakta må du nok gå til kilden;)
Jeg dauer @Gin. Ikke vær så hårsår nå, ingen har fått noen verdens ting ennå. Hørte det var loddtrekning. Tviler på at alle som skriver seg opp får lodd, men vi får :)
Ikke "hårsår" bare realist som selv av og til må "prioritere" hvilke egne kunder som skal tilgodesees, når varetilgangen er begrenset.
Uten unntak skjer disse selekteringer ut fra forretningsmessige vurderinger, regner med og forstår at Norges eneste AD på Panerai tenker likt.

Redigert:
"Vår mann" er diplomat og er like hyggelig mot alle, men skal du ha fakta må du nok gå til kilden;)

Ikke "hårsår" bare realist som selv av og til må "prioritere" hvilke egne kunder som skal tilgodesees, når varetilgangen er begrenset.
Uten unntak skjer disse selekteringer ut fra forretningsmessige vurderinger, regner med og forstår at Norges eneste AD på Panerai tenker likt.
Det hadde vært fint. Uansett har jeg ingen kontroll med dette og lever fint med det.

• Liker
Reaksjoner: Gin og Frik
Ikke "hårsår" bare realist som selv av og til må "prioritere" hvilke egne kunder som av og til skal tilgodesees, når varetilgangen er begrenset.
Om det du insinuerer stemmer, og at de har fått en bronzo som har endt opp i en rikmannsboks som aldri får sett dagens lys, mister de mye av respekten fra meg. Om 721 blir borte på samme måten, handler jeg ikke der igjen. Men tviler på at det skjer med vår styrmann bak roret

• Liker

Om vår mann snorre fortsetter og mate den indre kjerne med paneristi pensjonister , så kommer panerai til og bli en utryddet rase her i Norge. Blir aldri god business Om bare gamle utraderte `Helter `skal få kjøpt limiterte utgaver, og resten ut til den vanlige mann i gaten................
Business

Om vår mann snorre fortsetter og mate den indre kjerne med paneristi pensjonister , så kommer panerai til og bli en utryddet rase her i Norge. Blir aldri god business Om bare gamle utraderte `Helter `skal få kjøpt limiterte utgaver, og resten ut til den vanlige mann i gaten................
Business
Skammekroken på deg

Business
Er det meg og @Tom Henriksen du omtaler som "Paneristi Pensjonister"???
Jeg er ikke så farlig, men Tom.....:eek: