PAM 721 Bekymring

Nå skulle jo jeg som "Paneristi pensjonist", for lenge siden ha vært plassert i seng - med en kopp kakao og ferdig utført kveldsstell av hjemmehjelpen ha gått til ro. Men jeg sitter her å følger de interessante poster fra en med kun "10" poster på loggen. :D

Handler heldigvis ikke om hva man er redd for, når jeg er spesifikt nevnt kan jeg berolige sonen med at jeg er ingen trussel for TS medlemmer - mere redd for meg selv. :)

• Liker
Reaksjoner: Svevern og Gin
Om vår mann snorre fortsetter og mate den indre kjerne med paneristi pensjonister , så kommer panerai til og bli en utryddet rase her i Norge. Blir aldri god business Om bare gamle utraderte `Helter `skal få kjøpt limiterte utgaver, og resten ut til den vanlige mann i gaten................
Business
Ydmykt og fint som seg hør og bør en fersking.

• Liker
Reaksjoner: Tom Henriksen
Hvis dette var en "ikke sak" skjønner jeg ikke hvorfor Panerai juger om opphavet.

Synes klokka er rå uansett hva folk sier, jeg skulle gjerne hatt en! Om man vil trekke paralleller eller dømme de som kjøper klokka så er det OK. Noen kjøper klokker for interesse men opplever at VELDIG mange den siste tiden kjøper kun for investering og rask «flipping». Desverre så bærer klokkemiljøet nå preg av det.

Hadde vært rått om noen i Norge som har klokke interesse fikk «kloa» i en.

Redigert:
Takk for en god diskusjon, synspunkter og linker til nyttig informasjon. Etter å ha reflektert mer over denne "saken" ønsker jeg å moderere meg noe. Gjennom denne tråden har jeg har fått en mer nyansert mening om Panerai generelt og dette uret spesielt. Fint å se at internett fremdeles av og til leverer.

• Liker
Reaksjoner: Thomas84
-History is written by the victors-
Rabbi Yosef Tzvi Ben Porat har gjort mange foredrag om temaet.

Afrika K..jpg