Pam000 og Pam005 - er nå offisielt gått ut av produksjon

Gin

Medlem
27. aug. 2012
Sted
Ingensted
Disse klassikere er nå erstattet av modellene Pam01000 og Pam01005.
Disse har fått tradisjonelle fjærbaretter og "snap" baklokk (WR kun 100m) ala Pam634, hva faan er det Panerai egentlig holder på med?:mad:

Disse klassikere er nå erstattet av modellene Pam01000 og Pam01005.
Disse har fått tradisjonelle fjærbaretter og "snap" baklokk (WR kun 100m) ala Pam634, hva faan er det Panerai egentlig holder på med?:mad:

Men fortsatt ETA verk? Er de noe tynnere da? Forstår evt ikke hva som er nytt, annet enn dårligere løsning på remfestet og baklokk/WR. Jaja, enda en grunn til å beholde 372

Ja, mye snodig fra Panerai den siste tiden. Håper bare at de ikke vanner ut for mye ved å prøve og gjøre seg lekre for menigmann ;)

• Liker
Reaksjoner: Genta
De selges for alt mellom 28 og 40k, @Olando! Hadde nettopp en kamerat som fikk tak i en 000 (2013) til 33k. Rimelig greit kjøp tenker jeg

• Liker
Reaksjoner: Olando
Har fått tilbud på både ny 005 og ny PO8500. Liker begge veldig godt og greier egentlig ikke å bestemme meg helt. Ca. Samme pris og føler vel egentlig at PO er mer for pengene. Dog er det 005 jeg dras mot. Er 005 kul eller er det bare en billig Panerai? Og vil den fungere som hverdagsklokke? Cons: polert kasse og opptrekk. Vanskelig detta gitt...