PAM311 - Bør man kjøpe?

Medlem
13. juli 2013
Sted
Oslo
Hei!

Jeg har enda ikke eid en Panerai, men er i dialog med en som kanskje vil bytte ur med meg, en handel som gir meg en PAM311.

Er dette et kurant ur? Er det noe å se opp for (de hadde service i fjor), og hva kan det evt. selges for om jeg ikke blir komfortabel med det?

Mange spørsmål på en gang! :)

Mvh,
Kim

Det er en flott klokke, men som Panerai synes jeg det skjer litt for mye på skiven.

"for mye" - "skulle vært mer" - herlig positive dere var til dette uret :p

Kan det være verdt så mye som 80'? Jeg ser at nyprisen er 133'... 2010 modell, norsksolgt med service i 2013.

Mvh,
Kim

Personlig føler jeg at denne ikke fult ut har Pam DNA, da deg er vel mange komplikasjoner på skiven.
Skal du teste Pam mener jeg det derfor er mange andre modeller som er finere, men smaken er som baken osv.
Men igjen for du et fantastisk urverk, med alt, bortsett fra tidligere nevnte dato.

Tror 80k kan være litt stivt.
Har sett noen tidligere som har lagt lenge for dette, så kanskje det må nedjusteres noe, men her bestemmer markedet.

Det er kanskje ikke den mest solgte modellen, men jeg synes den er kjempefin. Flott symetri på skiven og nydelige farger. Liker du den, så er det bare å klinke til:)

Det er kanskje ikke den mest solgte modellen, men jeg synes den er kjempefin. Flott symetri på skiven og nydelige farger. Liker du den, så er det bare å klinke til:)

Jeg var litt committed men vi fant dessverre ikke endelig enighet.. jaja, ikke Panerai på meg i dag :)

Kim