Pam's inne hos Bjerke i dag 31.05.17

Gin

Medlem
27. aug. 2012
Sted
Ingensted
Var en snartur innom Bjerke i dag for en titt.

Ble litt overrasket over at de hadde så mye fint inne, la spesielt merke til følgende modeller:
"662" LE 47mm Radiomir 1940 med patinert skive
"663" LE 47mm Luminor 1950 med patinert skive
"673" LE 47mm Luminor 1950 (Marina Militare)
Og en "372" Luminor 1950

Så også flere "LE" versjoner i 44mm, men er ikke personlig interessert i disse, så jeg noterte meg ikke hvilke det var.

Tydelig at "Panerai hypen" nå har roet seg litt, disse urene hadde det helt klart vært ventelister på for et år eller to siden.

Var en snartur innom Bjerke i dag for en titt.

Ble litt overrasket over at de hadde så mye fint inne, la spesielt merke til følgende modeller:
"662" LE 47mm Radiomir 1940 med patinert skive
"663" LE 47mm Luminor 1950 med patinert skive
"673" LE 47mm Luminor 1950 (Marina Militare)
Og en "372" Luminor 1950

Så også flere "LE" versjoner i 44mm, men er ikke personlig interessert i disse, så jeg noterte meg ikke hvilke det var.

Tydelig at "Panerai hypen" nå har roet seg litt, disse urene hadde det helt klart vært ventelister på for et år eller to siden.

Var innom Bjerke isted og så gjennom PAM utvalget. Må si det var bra, virker som de er veldig oppdaterte på modellene og hva som kommer. Ble solgt en pam mens jeg var der og de sa det var mye på lager. Utvalget hadde aldri vært bedre og etterspørselen stor. Blitt et veldig bra PAM monter der og etter at de har pusset opp lokalene samt at de venter bord og stoler o_O Absolutt vært turen :)

Den 372 modellen som var i monteret har safirglass.

Enig med deg @Tom Henriksen ;)

IMG_0541.jpg