Panerai 320

Medlem
22. feb. 2011
Sted
Erewhon
Her kan man poste bilder og meninger om denne flotte modellen.

1-1.jpg

2-1.jpg

Utrolig flott! Savner 312 når jeg ser disse bildene. Du Bønna, du er rimelig klar for en Panerai snart? :D

Jeg har vært overmoden i lang tid...
Ingen verken Rolex eller PAM i samlingen, men odsen er stor for at jeg ville gått for PAM fremfor Rolex...

Nå må bare denne lottokupongen gå inn, så skal jeg diske opp med de lekreste saker... :)

Min Explorer drøm begynner å henge i en tynn tråd når jeg ser bilder av denne. Virkelig helt nydelig :)

Synes jeg også:) Explorer er flott, men ville ikke gitt meg godfølelsen som pam'en hittil har gjort.

Synes jeg også:) Explorer er flott, men ville ikke gitt meg godfølelsen som pam'en hittil har gjort.

Jeg er så heldig å ha begge to (16570 og 320). De liksom utfyller hverandre. 16570 er det uret jeg synes er greiest å reiser med. Men vel framme over et glass rødvin er det ingen ting som slår 320-en. Selvfølgelig helt idiotiske påstander, men dette har med følelser å gjøre. Og følelser er jo ikke særlig rasjonelle.

Jeg må se å få kommet meg iland og tatt noene bilder av de to vennene mine sammen.

Frode.

Ja, gjør det! Superkult! Synes det er litt få bilder av 320 på nett generelt. Jo flere jo bedre. Kult å få inspirasjoner til remkombinasjoner og:)

Har oppdatert min tråd i galleriet. Men tenkte at det ikke skadet å ta paneraibildene derfra og lime inn her:)

IMG_4678_Displayback_WEB.jpg

IMG_4651_face_WEB.jpg

IMG_4657_Face_WEB.jpg

IMG_4659_Face_WEB.jpg

IMG_4676_Displayback_WEB.jpg