Panerai 322

Nessuno79

Støttemedlem
Medlem
6. mars 2011
Sted
Asker
Sikkert vært postet bilder osv av 322 her før og, men er så in love at jeg tar meg friheten av og i såfall gjøre det igjen ...GAD DAMN!!!
Legg feks bare merke til rosegull-ringen mellom skiven og kassen ...droooolll:mrgreen: Og se på det urverket! Helt ok at det ikke er inhouse, men Minerva :)

Men kun laget i 50 ex, og i 2008, så det renner jo ikke akkurat over av disse brukt, ei heller er prisen på skambud-nivå.

Redigert:
Fantastiske bilder. Blir lett mo i knæra av mindre. Usikker på om god følelsen kommer når den er laget i titan.
Men uansett, knall lekker.
Den er laget i 150 ex, så den er tre ganger letter å få tak i...:)

En virkelig lekker klokke. Absolutt siklemateriale. Da jeg leste teksten din tenkte jeg først at dette nok var en produksjonsmodell og øynet et lite håp at det var en klokke som lot seg materialisere i fremtiden. Dog daler det håper sammen med den meget begrensede produksjonen.

Urverket er jo meget vakkert. Synes faktisk det er penere enn endel in-house verk fra P :)

Fantastiske bilder. Blir lett mo i knæra av mindre. Usikker på om god følelsen kommer når den er laget i titan.
Men uansett, knall lekker.
Den er laget i 150 ex, så den er tre ganger letter å få tak i...:)

@Frik kun 50 laget av 322, og 100 av 309 (som er helt lik bare med sort skive, 322 har brun skive) Så sitter på gjerde og venter på at en dukker opp til gi-bort pris på finn en av dagene her, helst ifm utbetaling av feriepenger nå om ikke så lenge ... :p
Er en 309 til salgs over dammen, til nette sum av 128k (så ser ut som ikke feriepengene er nok gitt;) )

Redigert av en moderator:
Veldig kul dekorering av verket!

Merker jeg må ha en Rad når jeg blir voksen.

@Nessuno79 Så på paneristi at det sto 150 ex, men på hjemmesidene til Panerai står det jammen 50 ex.
Tipper sistnevnte er rett:D

Redigert av en moderator: