Solgt Panerai 438 selges gunstig. Billigst i Europa/verden og som ny å regne.

Medlem
24. juni 2020
Sted
Tønsberg
Panerai 438 selges gunstig. Billigst i Europa/verden og som ny å regne. Kjøpt ny fra Bjerke av meg i november 2019.

En av de mer sjeldne Paneari’ene som er å få kjøpt, og en herlig toolwatch. Dette er en modell som går inn under betegnelsen «truly a work of art». Kassen er laget av High-Tech ceramica, som gjør den opp til 5 x hardere enn stål, og har en svært høy motstandskraft mot skraper, riper og slag.

Kassen måler 44mm som er en perfekt størrelse de fleste kan bære. Klokken kommer komplett med inner- og ytterboks, original kjøpskvittering, sertifikat og instruksjonsbok, kassebeskyttelse. Kommer med alt som fulgte klokken når den var ny.

Tilstanden betegnes som perfekt da den nærmest ikke har fått armtid å snakke om – bare noen få dager til sammen. Dette er også årsaken til at klokken selges. Klokken har ingen synlige hairlines, riper eller annet. Vil betegne tilstanden til å være 9.9+/10. Det du eventuelt ser på bilder er støv.

Urverk: Automatic mechanical, P.9010 calibre, created by Panerai, 13¾ lignes, 6.0 mm thick, 31 jewels, Glucydur® balance, 28,800 alternations/hour. Incabloc® anti-shock device. Power reserve 3 days, two barrels. 200 components.

Kommer komplett med inner- og ytterboks, original kjøpskvittering, sertifikat og instruksjonsbok, kassebeskyttelse. Kommer med alt som fulgte klokken når den var ny. Salgspris 109.000,-. Nypris på denne modellen er 165.000,-. https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=270916899.

Trygg handel for begge parter garanteres, og jeg kan fremvise GG-referanser fra det norske Panerai miljøet. Gode skussmål har jeg tenkt å fortsette med.

Visning må avtales i forkant. Hør gjerne av deg for en hyggelig klokkeprat.

Vedlegg

• IMG_0882.jpg
    IMG_0882.jpg
    104,9 KB · Visninger: 0
  • IMG_0899.jpg
    IMG_0899.jpg
    175,3 KB · Visninger: 0
  • IMG_0874.jpg
    IMG_0874.jpg
    147,6 KB · Visninger: 0
  • IMG_0881.jpg
    IMG_0881.jpg