Panerai Crown Guard

Medlem
28. aug. 2013
Innlegg
1
Jeg har vært så uheldig å miste min PAM320 i badegulvet og (heldigvis) traff den med crownguarden, og den ble bøyd. JEg er nå ute etter å kjøpe en ny crown guard, men vet ikke helt hvor jeg finner de.
Takk for eventuell hjelp :)

Raymond
 
Dette høres da veldig ut som noe du løser ved å levere klokken hos Norges eneste autoriserte Panerai forhandler; Bjerke :).
 
Jeg har vært så uheldig å miste min PAM320 i badegulvet og (heldigvis) traff den med crownguarden, og den ble bøyd. JEg er nå ute etter å kjøpe en ny crown guard, men vet ikke helt hvor jeg finner de.
Takk for eventuell hjelp :)

Raymond

Anbefaler deg å se etter deler og evt. skruer på Paneristi.com - The Unofficial Resource For Officine Panerai

Det gjorde jeg på min PAM24, kostet meg ca $ 100. (Kun skruer og bøyle)

Tror jeg skrev om dette til din kompis "olemol" ?

Lykke til!
 
Redigert:
Da jeg var i Thailand for noen år siden, mistet jeg Paneraien min i de ruglete flisene ved hotellets bassengområdet. Den fikk et stygt hakk; nærmest et lite "krater" på crown guard'en. Var hos Bjerke, men de forhandlet ikke Panerai den gangen så det eneste de kunne tilby var å polere den, noe som ikke ville fjerne hakket, bare gjøre det penere.

En stund senere var jeg i Genève. Tok med klokken inn i Panerai-butikken, men de henviste meg til "Les Ambassadeurs". Der fikk jeg super service (sikkert fordi jeg hadde kjøpt den hos "Les Ambassadeurs" i Zürich). De tok fram en eske det sto "Panerai First Aid Kit" på og sa at de skulle ringe meg når den var klar. Etter en times fikk jeg beskjed om at klokken var ferdig. Prisen: CHF 50. Da hadde de byttet hele crown guard'en.
Hadde aldri trodd jeg skulle slippe så billig unna!
 
Redigert: