Panerai gtg avstemming.

Hvilken dato kan du stille på Panerai GTG?

• Lørdag 2. November 2013

Stemmer: 13 81,3%
  • Lørdag 16. November 2013

Stemmer: 8 50,0%

• Antall stemmer
    16
Medlem
22. feb. 2011
Sted
Erewhon
Husk at poll ikke virker på iPhone såvidt jeg vet:)

Du kan godt markere begge datoene om du kan begge datoene. Den datoen med flest stemmer er den datoen vi kjører på.

Vær vennlig å stem kun hvis du vet du vil møte. Dette begrunnet med bordbestillinger og andre finurligheter.

Pollen stenges ikke, men jeg informerer om at vi tar en avgjørelse om dato søndag den 20. Oktober.

Redigert:
Max uflaks for min del :( Konsertavtale med kona den 2.11. og Hong Kong den 16. ...
Synd jeg ikke kan treffe dere, men håper det ikke blir for lenge til neste gang ...

Max uflaks for min del :( Konsertavtale med kona den 2.11. og Hong Kong den 16. ...
Synd jeg ikke kan treffe dere, men håper det ikke blir for lenge til neste gang ...

Utrolig kjedelig Dr.Fiddy... Hvis det er Britney spears, eller kansje Rihanna så er det vel en fare for at konserten blir avlyst? ;) ;)

Jeg krysser fingrene for at noe mirakuløst skjer slik at du likevel kan komme.

Skulle gjerne deltatt, men avstand + PAMløs for øyeblikket tilsier at jeg må stå over i denne omgang :(

Ser den mikke, neste gang:)

Minner folk om å avgi sin stemme slik at vi enklere kan fortsette planleggingen av dette:)

Utrolig kjedelig Dr.Fiddy... Hvis det er Britney spears, eller kansje Rihanna så er det vel en fare for at konserten blir avlyst? ;) ;)

Jeg krysser fingrene for at noe mirakuløst skjer slik at du likevel kan komme.

Det var nok Pink Floyd tribute, så den måtte jeg nesten få med meg... :) Håper dere hadde et fint treff og at jeg kan bli med neste gang :)