panerai i bkk

Medlem
2. jan. 2011
befinner meg i thailand og har tenkt meg en tur til bangkok for og mulig handle inn en panerai.lurte derfor om det er noen her som kan anbefale en god ad her. eller om noen som vet om en seriøs second hand butikk her.

Authorized dealers

Pendulum - Emporium
Panerai Authorized Dealer
Room 19-20 G/F 622 Sukhumvit Road, Klongton
Bangkok 10110
Phone: 0066 2 664 8377
Fax:0066 2 664 8379

Pendulum - Gaysorn
Panerai Authorized Service Centre
Unit 1F-12, 1/F, 999 Ploenchit Road, Patumwan
Bangkok 10330
Phone: 0066 2 656 1116
Fax:0066 2 656 1124

Pendulum - Siam Paragon
Panerai Authorized Dealer
Unit M 25, Main Level, 991 Rama 1 Road, Patumwan
Bangkok 10330
Phone: 0066 2 610 9423
Fax:0066 2 610 9424

Sakset rett fra Panerai.com, jeg vet ingen ting om noen av forhandlerne.

tibud fra ad i bkk

har fått tilbud fra ad i bkk på 243 på 55000 nkr. er det en grei pris må jeg spørre dere her på forumet om. hva er pris på denne hos bjerke, noen som vet

Hei,

Jeg har vært innom butikken i Siam Paragon som selger Panerai. De har faktisk en egen Paneraiavdeling som fra utsiden ser ut som en egen Paneraibutikk.

BKK

Yes, også Pendulum sin avd. i Gaysorn shopping senteret har sin egen "Panerai Boutique in Shop" avd., om enn liten. Dog er det ikke sikkert BKK/Thailand er det rimeligste stedet å handle Panerai fra i Asia.

Og utvalget er ofte ganske begrenset, spesielt sammenlignet med HK eller Singapore.

Også har man Thai-Paneristi folket selv da. :). Panerai er SVÆRT ettertraktet i Thailand, og mange av de beste gobitene mm. blir snappet opp av lokale samlere lynkjapt og ses aldri av turistene...

Se deres forum her: (På Thai, men haugevis av GTGs, bilder etc.)
http://www.thaipaneristi.com/viewforum.php?f=5

Uansett kjære urvenner, bare legg merke til dette faktum ved handel i Thailand:

Customs/tollen i BKK TAR ORGINAL KVITTERING som en del av taxfree prosedyren. (Om du vil ha taxfree da).
De godtar IKKE kopi, så det er sagt.

For "normale" mennesker som handler litt rusk og rask til noen få lapper i Thailand er dette likegyldig, men for "oss" klokkefolk (ofte større summer osv. ) er ikke dette det helt idelle f.eks. ved et evt. senere salg av uret.

Det eneste du kan gjøre med dette er å TA EN KOPI eller to av kvitteringen til deg selv for fremtiden.
Slik er det bare, desverre!

Handler man i f.eks. Singapore eller HK, får man beholde original kvittering.

Just my 2 cents... :)

Mvh
BT

ble denne

breitling-chrono-galactic-black-dial-p-10761.html