Panerai i Norge

Medlem
3. feb. 2008
Sted
Oslo,Bærum
Fikk nettop min 2008 collection bok fra Panerai.

der stod det

Authorized dealers in Scandinavia
NORWAY
Urmaker Bjerke

Var der for ikke lenge siden og da ble han i butikken veldig int når jeg pratet om panerai og at de hadde fortalt meg at de var på utkikk etter folk i Norge, hadde en kompis med meg som hadde på seg sin 24a selv hadde jeg min jlc ewa som også var et hot samtale emne.

Hyggelig hvis bjerke fikk Panerai de har en kunde service som er meget god og jeg føler meg alltid velkommen der selv i en alder av 23 og ser garantert ikke ut som en med ræva full av penger ennå behandler de meg og mine venner suverent :) Det kan ikke sies om mange andre klokke butikker som eks kjøpte jeg meg en breitling reim for en tid tilbake så slang selgeren ut "trenger du en så dyr reim til en fake klokke a " :eek:

Mvh

BullR skrev:
Fikk nettop min 2008 collection bok fra Panerai.

der stod det

Authorized dealers in Scandinavia
NORWAY
Urmaker Bjerke

Var der for ikke lenge siden og da ble han i butikken veldig int når jeg pratet om panerai og at de hadde fortalt meg at de var på utkikk etter folk i Norge, hadde en kompis med meg som hadde på seg sin 24a selv hadde jeg min jlc ewa som også var et hot samtale emne.

Hyggelig hvis bjerke fikk Panerai de har en kunde service som er meget god og jeg føler meg alltid velkommen der selv i en alder av 23 og ser garantert ikke ut som en med ræva full av penger ennå behandler de meg og mine venner suverent :) Det kan ikke sies om mange andre klokke butikker som eks kjøpte jeg meg en breitling reim for en tid tilbake så slang selgeren ut "trenger du en så dyr reim til en fake klokke a " :eek:

Mvh

Trist for de som sitter på klokker i bruktmarkedet, men flott for alle oss andre. Letter tilgang, service osv....Apropos service på bjerke så kan den være litt begge deler alt etter hvem du snakker med (av egen erfaring)

Er vell på tide med en norsk AD.

"trenger du en så dyr reim til en fake klokke a "
Hadde noen sagt det til meg hadde jeg nok ikke handlet mye den butikken, men er ikke det basic selgerkunnskap: "dont judge a book by its cover"?

Hm.... Iflg. panerai.com så er det ingen forhandlere i Norge, men jeg skal i alle fall ta en tlf. til Bjerke mandags morgen for å forhøre meg! Var innom der i går og synes det er merkelig at det ikke ble nevnt, men mulig de har fått munnkurv :?

Blir bjerke forhandlere så spretter i alle fall jeg champagnen! Slik jeg ser det har de utvilsomt norges beste service når det gjelder klokker og man blir alltid møtt med et vennlig smil!

Risti4life skrev:
Hm.... Iflg. panerai.com så er det ingen forhandlere i Norge, men jeg skal i alle fall ta en tlf. til Bjerke mandags morgen for å forhøre meg! Var innom der i går og synes det er merkelig at det ikke ble nevnt, men mulig de har fått munnkurv :?

Blir bjerke forhandlere så spretter i alle fall jeg champagnen! Slik jeg ser det har de utvilsomt norges beste service når det gjelder klokker og man blir alltid møtt med et vennlig smil!
here you go ;) og ja synes det er merklig selv at de ikke prater noe spess om det..Men var en stund siden jeg pratet med de om akuratt dette teamet..

Mvh

To-ov skrev:
Er vell på tide med en norsk AD.

"trenger du en så dyr reim til en fake klokke a "
Hadde noen sagt det til meg hadde jeg nok ikke handlet mye den butikken, men er ikke det basic selgerkunnskap: "dont judge a book by its cover"?
nei enig der handler der aldri igjen, jeg bare lo og brettet opp ermet å flashet min IWC Big Pilot (solgt nå) til han før jeg gikk..

Hmmm... godt for servicen på Pam`en , men skal jeg være helt ærlig så liker jeg at ikke "alle" kjenner til Panerai. Dette er kanskje ekstremt egoistisk.. men WAF..

Haha! NICE! Champissen sprettes ;)

Thank U BullR

- Ja, jeg snakket ikke om de angående panerai, men kjenner de såpass godt at jeg føler det hadde vært naturlig at det hadde blitt nevnt! Og ikke minst vet de at jeg er hardcore panerai-fan.

Ja, dette var gode nyheter, regner med at man blir invitert på lanseringen. Da er det på med Piqueten gutter og stille opp mannssterke :mrgreen:

Dette høres jo bra ut :)

Dumt for de som er i bruktmarkedet? Neppe. Tvert imot!

Lansering? Dit bør man absolutt komme seg :)

Jeg et par ganger vært innom bjerke med Panerai på armen. Jeg må si jeg har fått ganske mye oppmerksomhet og ganske dypgående spørsmål om det er mange som er interessert her i byen
etc. De gangene jeg har spurt om de vil ta dem inn har de svart nei eller vært unnvikende. Jeg har en litt dobbelt følelse til det, men det må sies at en by som oslo fortjener en forhandler med.
skikkelig utvalg. Glashuette.original har kommet til byen visstnok og bjerke har AP og Panerai, Hvis de hadde begynt å ta inn Lange & sohn også kunne windowshopping begynt for alvor. :D :D
At det er dumt for bruktmarkedet tror jeg derimot ikke!det øker interessenog leveringstidene er jo notoriske :roll:

DJM skrev:
Dette høres jo bra ut :)

Dumt for de som er i bruktmarkedet? Neppe. Tvert imot!

Lansering? Dit bør man absolutt komme seg :)
Jeg er ikke noen hund etter premierer MEN dette er en lansering jeg virkelig vil ha med meg!!!!

Hadde satt pris på en PM hvis noen kan orne invite til lanseringen :D evt og spørre på Bjerke føles litt "dumt" når jeg kun har kjøpt noe reimer og sett på klokker der :oops:

Regner med at Paneristi Oslo automatisk blir invitert til den event lanseringen :) Selv om
jeg er litt.. i mot. ;)

Jeg tipper det vil bli noe som ala Audemars Piguet lanseringen.. Dvs du trenger bare melde deg på nyhetsbrevet til Bjerke, så får man invitasjon der..

En svært så gledelig og hyggelig melding ! Noe overraksende, men ikke helt uventet !

Skal bli spennende å se hvilke modeller og i hvilket antall de blir tilgodesett med ved lanseringen.
I telefon med Bjerke idag, ble det antydet en lansering ikke før tidlig i januar 2009

Jeg ønsker Bjerke lykke til med brand-tilskuddet !

Regner med å treffe flere av de lokale OP folka ++ ved lanseringen... :D

Morsomt! :) Jeg er jo ingen Paneristi, men skal selvsagt forsøke å komme meg en lansering! Om enn med noe (for Tidssonen) motkulturelt på hånda :D

Om det blir lansering så er SB veldig intressert å komme dit..............så hvis noen sitter å trykker på invitasjoner!! Come to papa! :D :D :D

Gi meg gjerne beskjed om når, hvor(ja ehh.....)....

mvh