Panerai/klokka ødelegger skjorta!

Medlem
30. aug. 2016
Sted
Oslo
Jeg har en Panerai 372 som brukes nesten daglig. Utfordringen er at den spiser opp skjortene mine. Skjortene slites ut av de spisse kantene på klokken.
Har noen andre det samme problemet eller viktigere, er det noe å gjøre med det?

Man har da skredder som tilpasser skjortene til klokken, har man ikke ;)

Skjorte med hull til klokke.jpg

Hvis skreddersøm blir for eksklusivt kan du bare gjøre slik:

St-Moritz-1979-Gianni-Agnelli.jpg

Joda, det må du regne med, Panerai-skjortespising, kjenner til problemet (har en 111). Har du ikke flere klokker da? Panerai til kort-ermet, Jaeger, Speedy, GMT Master eller annet snacks til skjorta. Panerai er jo strengt tatt ei bade-klokke. ;)

Du kan også f.eks. kjøpe ei skjorte med to knapper på ermet, hvor du tar den på den ytterste knappen der du har klokka. Så vil den smyge under skjortekanten og problemet blir noget mindre, dog kanskje ikke helt borte. Made any sense?

...du kan vurdere å bruke plastbeskyttelsen også, da holder muligens skjorta lenger. Da blir du like tøff som Tom Cruise... ;)

• Liker
Reaksjoner: Utinaturen
Dette er ikke noe problem!

Du tar bare en liten stripe glad-pack og legger det rundt klokken og håndleddet. Skjorten glir pent og enkelt over denne uten å ta skade.

Pass på å glatte ut glad-packen slik at klokkens struktur og farver ikke forstyrres. Beskyttelsen blir da nærmest usynlig!
En pluss er da også at dette tar i mot for fuktighet fra yttersiden!

8

• Liker
Reaksjoner: UJU og holmby
Hallo, gylden businesside!
Siden Panerai-eiere visstnok er glad i å skifte remmer, hvorfor ikke designe skorter med utvidet cirkumferens OG quick-release på skjorteermet! Dermed kan man bytte skjorteermet mellom kalveskinn, lenke og gummi, alt etter anledning! Noe stort er på gang her....

Søker webdesigner som kan utforme Kickstareren min ;)

Trenger ikke skjorte når du har Panerai. Det vil bare støtte Panerais historie som dykkerur, at du går i bar overkropp overalt. Hvis folk spør, så er det åpenbare svaret at du er ekte og genuint tro mot merkevaren.

Redigert: