Meget pen 372 N-serie som absolutt full set. Her er alt av bokser/papirer/deler etc. med. Originalt tatt ut i midten av 2012 men har vært en safe queen til midten av 2014. Klokken har med andre ord bare vært i bruk ca. 6 mnd, tilstanden er derfor meget bra. Finnes ingen hakk eller riper og det lille som finnes av hairlines er på så lavt nivå at jeg ikke vurderer å dra fram noe Cape Cod. Remmene er knapt brukt og framstår også nærmest nytt.
Jeg har tidligere eid 111, 312 og nå denne 372. Jeg synes personlig 372 er en enklere klokke å bære sammenlignet med 312 som har en meget høy kasse. Lugsene på 372 er også helt annerledes som gjør at 47mm er mulig for håndledd som normalt stopper på 44mm-modellene. Vintage-feelingen og den nære likheten til 6152 gjør at denne klokken i mine øyne er noe av det ypperste Panerai har levert i moderne tid.
56K inkl. ekspress over natten
Klokken befinner seg i Nordland og kontakt per PM, eventuelt mail: andevo (@) mac.com
Jeg har tidligere eid 111, 312 og nå denne 372. Jeg synes personlig 372 er en enklere klokke å bære sammenlignet med 312 som har en meget høy kasse. Lugsene på 372 er også helt annerledes som gjør at 47mm er mulig for håndledd som normalt stopper på 44mm-modellene. Vintage-feelingen og den nære likheten til 6152 gjør at denne klokken i mine øyne er noe av det ypperste Panerai har levert i moderne tid.
56K inkl. ekspress over natten
Klokken befinner seg i Nordland og kontakt per PM, eventuelt mail: andevo (@) mac.com
Redigert: