Panerai Luminor 1950 Regatte Rattrapante

jsf

Medlem
23. okt. 2009
Sted
Oslo
Ny modell fra Panerai!

Panerai-rattrapante-Lumino-Regatta-watches-2.jpg

luminor-1950-regatta-rattrapante-44mm-dlc-panerai-watch.jpg

I følge denne nettsiden http://www.hodinkee.com/blog/2010/8...-regatta-rattrapante-the-unofficial-watc.html så er det en "uoffisiell the expendables watch", men er først og fremst en special edition til Panerai Classic Yachts Challenge.

Lekkert! :)

Synspunkter?

1. Burde ikke denne ligge i Panerai forumet?

2. Dette er det første jeg tenkte når jeg så klokken
f93123c5.jpg

Vet ikke hvor positivt det var.

1. Burde ikke denne ligge i Panerai forumet?

2. Dette er det første jeg tenkte når jeg så klokken

Vet ikke hvor positivt det var.

Blåfarven kalles ofte "Officine Panerai blue" og har gått igjen i Panerai-artikler lenge lenge før Hublot brukte den såvidt jeg vet :)

Denne klokken er ikke ny, det er en pam332, special edition fra 2009, og jeg synes helt sorte klokker er jippo jeg har gått rimelig fort lei.
Synes derimot at årets panerai regatta Pam343 er griselekker.
Det eneste som er synd er at den ikke har noen spessielle funksjoner for oss som seiler. Du kan riktignok regne ut båtfarten i knop, men dette er en like håpløs funksjon som tachymeter.
Det er synd at det kun er Rolex som har funnet ut at man må ha en skikkelig count down timer. Det er bare så synd at yachtmaster 2 kun produseres i gull og hvitt gull.
Det gjør den helt uaktuell for min del. Særlig med tanke på prisen og at en rolex på 44mm i gull ikke akkuratt er lite flashy.

Hey, synes den var rålekker jeg...og er personlig litt "betatt" av helsvarte klokker...men det er kanskje på vei ut som du sier...desverre...litt for speseilt hvis man skal tenke på annenhåndsverdi (noe jeg ikke trenger siden jeg ikke har solgt noen enda...). Uansett, hvorfor var det "desverre" med tanke på Hublot'en ? Synes den var litt kul jeg da men....