Merke, modell og år:
Norskkjøpt Panerai luminor marina: pam 219 destro, 3 days.
Tatt ut ny fra time watches i oslo den 23/08-2017. Jeg er første og eneste eier av akkurat dette eksemplaret.
Limmitert til 600 stk. Dette er nr. 323. Aka meget sjelden, samleobjekt.
Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand:
44 mm kasse i polert stål (ved unntak av cronguarden som er børstet). 15 mm tykk.
Movement: OP X. Mekanisk, opptrekk, holder i 3 dager etter fullt opptrukket. 17 juveler.
Matt sort skive, sandwich dial (som seg hør og bør på en panerai) ekstremt kraftig lume.
Vanntett til 30 atm (300 meter)
Ripebeskyttet saffirglass på både forside og bakside, så man får sett urverket tikke og gå.
Meget god stand, hairlines etter normal bruk
Dokumentasjon og historikk:
Alt jeg fikk når jeg kjøpte den følger med. Dvs: boks, div tools, booklets, orginal kjøpskvitering, osvosv.
Flere aftermarket reimer følger også med.
Øvrig informasjon:
Såkalt lefty, altså at kronen er plassert på venstresiden av klokken. Jeg er selv høyrehendt og syntes det er behagelig å bære den på venstre hånd da man slipper å få cronguarden kjørt inn i hånden når man lener seg på noe. Med det sagt så har jeg brukt den mye på høyrearmen også (noe jeg vet mange gjør fraførav for å få vist frem klokken sin mer). Ellers er det en helt klassisk panerai luminor.
Sted:
Møte må avtales godt i forveien, da jeg bor i England, men er hjemme med gjevne mellomrom. Da i Oslo og nærliggende. Kan sendes på kjøpers regning og risiko.
Pris:
Selges for rundt 50.000kr. Men bytte er også veldig aktuellt hvis du har en rolex eller noe annet jeg finner interessant. Mellomlegg begge veier blir vi enige om.
Redigert: