Jeg ønsker jeg å selge min Luminor Base PAM 112. En flott sommerklokke med 44 mm Bettarini kasse, sandwich dial, 300m vanntetthet og innsyn i urverket. Minimalistisk skive med ekstremt god lesbarhet uten forstyrrende elementer av noe slag. Tilnærmet komplett pakke inklusiv sertifikat og mva papirer. Service er utført i 2023.
MERKE/MODELL/ÅRGANG
Panerai Luminor ref PAM 00112 2010-modell
SPESIFIKASJONER:
Verk: Panerai caliber OP X med manuelt opptrekk. Base ETA 6497-1
Gangreserve: 56 timer
Kassediameter: 44 mm
Tykkelse: 15 mm
Lug-bredde: 24 mm
Vanntetthet: 300 m
Bæreredskap: Gummirem og sort lærrem med "pin buckle" på begge
MEDFØLGER
Sertifikat, innerboks, ytterboks, grå ytter-pappeske, pusseklut, skrutrekker, bruksanvisning, dokumentasjon av service i 2023, momspapirer etter innførsel i 2022.
TILSTAND
Klokken framstår som meget pen etter alderen. Det finnes naturligvis bruksspor som må forventes med hairlines på polerte kassen. Alt i alt vil jeg si den kosmetiske tilstanden er meget bra. Begge remmer er i veldig bra stand.
HISTORIKK
I 2010 ble klokken kjøpt ny hos Ishida Omotesand, Tokyo, som er autorisert Panerai-forhandler. I 2022 ble den kjøpt via C24 av japansk forhandler og momset inn i Norge. Kjøpssertifikat og momsdokumentasjon medfølger. Jeg kjøpte den i 2023 av en GG på Panerai-forum, og i mitt eie har den vært forsiktig brukt i rotasjon med flere andre.
Den hadde full service hos Perfect Watch og dyktige Elis i april 2023, og dokumentasjon på servicen medfølger.
OVERLEVERING
Gudbrandsdalen. Sendes gjerne godt pakket med Postens for kjøpers regning og risiko (Norgespakke™ neste dag aka EON).
PRIS
Setter prisen til kr. 45 900,-
ELLERS
Betaling synlig på konto før overlevering/sending.
Jeg har mange Good Guy-referanser . Spør gjerne!
I utgangspunktet ingen bytter denne gangen da klokken selges for å finansiere nyinnkjøpt klokke.
Redigert: