Panerai med (billig) 8 dagers...

Greg

Støttemedlem
Medlem
21. feb. 2008
Sted
Bærum
Har "plutselig" oppdaget at Panerai har åttedagers klokker som er "rimelige". Ser at det ligger en del i segmentet rundt 40 tusen for base(aktige) modeller på Chrono24. Klarer dog ikke å få taket på hvilket verk de har brukt her. Det er jo ikke inhouse, og det kan ikke være Angulus akkurat, så hva har vi igjen... JLC?
Går svanger med en Panerai til i magen, og selv om jeg har lyst på noe med samlerpotensiale (why? because I like it :) ), så har disse gjort meg nysgjerrig. Når jeg var innom Bjerke på lørdag og bestilte en ny rem, så satt nettopp den remmen jeg skal ha på en åtte dagers Luminor til ca 67? Jeg sa at det var billig, og fikk da høre at det ikke var in-house, men kunne ikke si hva det var.

Noen som vet?

Trodde alt var inhouse nå jeg. De har ikke bare bommet på den siden den ikke har 1950-kasse da? Var det en 510?

Er p5000 så rimelig? Har ikke funnet noe om verket i de annonsene jeg har sett på chrono skjønner dere.

Ang 390 Guybrush, et nydelig ur, men litt for lik min 001, særlig pga tritium som er patinert.

Takk for svar. Er nok dette verket ja. Husker ikke ref nummeret på den jeg så på. Var mest interessert i remmen på den da jeg var der ☺

• Liker
Reaksjoner: Thomas84