Panerai Pam 112 på Finn

Medlem
20. feb. 2012
Sted
Sunndalsøra
Hei,

Ser det ligger en Pam 112 på finn, og har vært i kontakt med selger. Alt virker genuint, og har ingen betenkninger selve salget. Det jeg dog lurer på, siden jeg ikke er spesielt kjent med Panerai, bortsett fra at jeg liker deres ur meget godt, er om det er noe jeg bør være obs på ved eventuelt kjøp.

Har heller ikke vært i gamet lenge nok til å kjenne bruktprisene, så innspill settes stor pris på.

Har vært på utkikk etter nytt ur noen uker nå, og Panerai frister meget, men ved 25.000 testes virkelig smertegrensen.

Kan ikke så mye om panerai, men er skeptisk til pvd behandlingen.

"PVD overflatebehandlet i Hamburg"

Dette er håpløst IMO. Sånne customjobber er udelt negativt i min bok. Ellers er Pam 112 en meget flott klokke! :)

Ja, deler deres syn på saken. Gjorde litt research på PVD, og det er forsåvidt en kostbar etterbehandling, men det går jo utover klokkens originalitet.

Jeg har sett på klokken og synes ikke pvd behandling gjorde klokken noe bedre.

Klokken er kjempe fin..

Med jeg ville kansje gått for en som ikke var PVD behandlet, men var orginal.

Dette er selvsagt en smaks sak..

Uansett lykke til...

God Påske

Jeg syntes den var ganske pen. En god idé og gjøre det om man har fått mye riper og sår på klokken.

Personlig så er jeg redd den blir for mørk/sort for min del. Når jeg velger en klokke er et kriterie at jeg kan bruke den til daglig og til formelle anledninger og se like bra ut.

For min del er denne både overpriset og ødelagt! Hvorfor kjøpte ikke bare selger seg en 00009B som orginalt er PVD behandlet og har tilnærmet lik skive:S Blir som en etterligning for min del.

Prisen reagerte jeg også på, men selger virker urokkelig, så det er et stort hinder. Klokken er også kjøpt i England, ikke at det har så mye å si, men det er en notis i margen. Jo mer jeg tenker over denne handelen, har jo sovet på det noen dager nå, desto mer er jeg villig til å vente til en annen panerai dukker opp..

Hadde nok ventet om det var jeg som skulle hatt ny Panerai..
Liker i utgangspunktet ikke disse svarte urkassene når de er originale, og det gjør ikke
saken spesiellt mye bedre at dette er en etterbehandling.

Lykke til med jakten!!

Prisen reagerte jeg også på, men selger virker urokkelig, så det er et stort hinder. Klokken er også kjøpt i England, ikke at det har så mye å si, men det er en notis i margen. Jo mer jeg tenker over denne handelen, har jo sovet på det noen dager nå, desto mer er jeg villig til å vente til en annen panerai dukker opp..

Følg magefølelsen, er du i tvil - vel så er du egentlig ikke det.;)
Vent til "din" klokke dukker opp. Anbefaler kjøp/salg sidene her på forumet om du skal kjøpe brukt.

Helt klart. Har sagt fra meg interessen i uret og venter til noe annet dukker opp :) så får jeg se om det blir panerai eller omega po :) bruker disse sidene aktivt Braute, følger også med på watchuseek i håp om at det skal dukke opp et røverkjøp..

Et lite tips: dra til rolexforums og sjekk classifieds-forumet. Mye PAM til salgs. Sjekk også Paneristi-forumet.

Takker for tipset :) trodde rolexforums var så og si kun rolex, men så feil kan man ta!

...moro å komme hjem fra jobb til låst hus og ikke ha nøkkel btw! -_-