Denne må dessverre gå, til tross for at det utelukkende er den peneste klokken jeg har eid. Jeg har alltid ønsket meg en Explorer, så må finansiere dette.
Merke, modell og år:
Original levert som PAM328, men kommer uten lenke så rett betegnelse er PAM312.
Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand:
In-house verk P9000 med 72 timers gangreserve og automatisk opptrekk. Målt i mitt eie til +1,5 sek/dag.
Model: Luminor 1950 3 Days Automatic
Production Years: 2009-Current
Movement: Calibre P.9000
Power Reserve: 3 Days
Water Resistance: 300m
Dial Color: Black Sandwich
Bezel: Polished Steel
Case: Brushed Steel
Caseback: Exhibition
Crown Protector: Yes
Crystal: 2.6mm Sapphire
Diameter: 44mm
Strap/Bracelet: Alligator & rubber
Lug Width: 24mm
Dokumentasjon og historikk:
Levers komplett med alt tilbehør + sertifikat, manualer og kvittering på storservice sent 2017
Øvrig informasjon:
Tilnærmet som ny grunnet nylig storservice.
Levers komplett med alt tilbehør + sertifikat, manualer, to originale remmer og et utvalg aftermarket-remmer.
Tatt ut i Tsjekkia i 2010. Kommer nylig tilbake fra full service hos Panerai. Ny skive, glass med mer, kvitering på denne til kr. 13.500,- fra Bjerke følger med.
Sted:
Harstad
Pris eller bytteverdi:
Selges til oppgitt pris eller byttes i noe annet spennende, Rolex Explorer II 40mm eller Explorer I 39mm står naturlig nok høyest på listen. Selges for 47.000,- Setter byttepris til 48.000,-
Merke, modell og år:
Original levert som PAM328, men kommer uten lenke så rett betegnelse er PAM312.
Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand:
In-house verk P9000 med 72 timers gangreserve og automatisk opptrekk. Målt i mitt eie til +1,5 sek/dag.
Model: Luminor 1950 3 Days Automatic
Production Years: 2009-Current
Movement: Calibre P.9000
Power Reserve: 3 Days
Water Resistance: 300m
Dial Color: Black Sandwich
Bezel: Polished Steel
Case: Brushed Steel
Caseback: Exhibition
Crown Protector: Yes
Crystal: 2.6mm Sapphire
Diameter: 44mm
Strap/Bracelet: Alligator & rubber
Lug Width: 24mm
Dokumentasjon og historikk:
Levers komplett med alt tilbehør + sertifikat, manualer og kvittering på storservice sent 2017
Øvrig informasjon:
Tilnærmet som ny grunnet nylig storservice.
Levers komplett med alt tilbehør + sertifikat, manualer, to originale remmer og et utvalg aftermarket-remmer.
Tatt ut i Tsjekkia i 2010. Kommer nylig tilbake fra full service hos Panerai. Ny skive, glass med mer, kvitering på denne til kr. 13.500,- fra Bjerke følger med.
Sted:
Harstad
Pris eller bytteverdi:
Selges til oppgitt pris eller byttes i noe annet spennende, Rolex Explorer II 40mm eller Explorer I 39mm står naturlig nok høyest på listen. Selges for 47.000,- Setter byttepris til 48.000,-