Solgt Panerai PAM161 Luminor GMT med titaniumlenke

Medlem
21. april 2012
Innlegg
96
Sted
Oslo
Hei!

Har nettopp kjøpt meg en PAM270, og føler ikke at jeg kan ha to PAM med GMT, så da må dessverre denne ryke :(

Klokken det dreier seg om er altså en PAM161, en barsk klokke med titaniumlenke, sekundviser og GMT. Klokken har sine uunngåelige hairlines, men er i fin stand og kommer med boks og sertifikater (kjøp datert til november 2006). En utradisjonell PAM som passer like bra til dress som til hverdags. Den går litt sakte og trenger nok en liten justering, men siden det ikke har brydd meg har jeg ikke gjort noe med det selv.

Salg eller bytte i samme prisområde eller nedover. Ved bytte er jeg mest interessert i Rolex, Omega, Glashütte eller Panerai, men er åpen for det meste som er kult :)

Ønsker i utgangspunktet 44.000,- for denne, men tar naturligvis imot seriøse bud.

Oppdatering 16/3: Bilder av den faktiske klokken. Er ekstremt dårlig fotograf og føler ikke helt at jeg klarer å gjenskape hvor kul denne klokken faktisk er. Legger derfor ved to bilder fra nettet som i større grad får frem fortreffeligheten!

PAM161.jpg


pam-161-3_1.JPG


























Til slutt litt harde fakta fra paneraisource.com:

Specifications
Model: Luminor GMT Titanium
Production Years: 2003-2010
Movement: Calibre OP VIII
Power Reserve: 42 hours
Water Resistance: 300m
Dial Color: Black
Bezel: Polished Steel
Case: Brushed Titanium
Caseback: Solid
Crown Protector: Yes
Crystal: 3.5mm Sapphire w/Magnifier
Diameter: 44mm
Strap/Bracelet: Titanium/Steel
Lug Width: 24mm
Reference Number: PAM161 PAM00161
 
Redigert:
*bump*

Har nå fått lagt til bilder og litt mer informasjon om klokken, og er selvsagt åpen for bud eller bytteforslag :)