Solgt Panerai PAM233 8-days

Medlem
25. des. 2007
Sted
Bærum
Merke, modell og år:
Panerai, PAM 233, T-serie fra 2017

Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand:
Urverk: Dette er Panerai sitt første inhouse verk, P.2002, manuelt med 8 dagers gangreserve. Her holder det å trekke én gang i uken og det tar ikke mye lengre tid enn de "vanlige" urverkene fra Panerai med et par dagers gangreserve.
Skive: Sandwich dial
Kassediameter: 44mm
Glass: Buet safirglass foran. Safirglass på baksiden med innsikt til verket.
Avstand mellom lugs: 24mm
Komplikasjoner: Dato, GMT (GMT-viseren kan skjules bak timeviser når ikke i bruk) og indikator for gjenværende gangreserve.
Tilstand: Meget pent, forsiktig og lite brukt, derfor i meget god kosmetisk stand. Vedrørende teknisk stand, så har jeg ikke lagt merke til noe avvik.
Remskiftesystem: Panerai sitt meget enkle system for å raskt skifte rem gjør remskifte til en lek som utføres på svært kort tid.

Dokumentasjon og historikk:
Kommer med alle bokser, manualer etc. Garantibevis er stemplet av autorisert forhandler, men ikke datert. Jeg har kjøpt uret brukt i Norge (av good-guy) og har derfor ikke original kvittering eller dokumentasjon knyttet til innførsel.

Øvrig informasjon:
Jeg kjøpte dette uret for relativt kort tid siden. Planen var at det skulle erstatte min 88. Dessverre klarer jeg ikke gi slipp på 88´n og jeg vurderer derfor salg av 233´n ettersom jeg synes det er litt unødvendig å sitte på to GMTer fra Panerai. Innbytte i stålmodeller fra Rolex vil bli vurdert. Andre bytter er dessverre ikke aktuelle på det nåværende tidspunkt. Forbeholder meg retten til å komme på bedre tanker.

Sted:
Bærum/Oslo

Pris eller bytteverdi:
83.500,-

Penger på konto før overlevering av uret. Ved forsendelse skjer det på kjøpers regning og risiko.

Pam233.JPG