PANERAI PRISER

Medlem
8. jan. 2008
Innlegg
2.705
Sted
Oslo / / Bergen
Man må gjøre sin due dilligence :)

Det er viktig.

Skal man kjøpe en Panerai i Norge må man regne med å betale noe mer enn listeprisen i USA eller Europa, men det er selvfølgelig noen som forsøker å ta seg vel godt betalt.

Referanser er også viktig, selv for nordmenn som selger Panerai.

Viktig er det også å holde seg oppdatert via f.eks. Paneristi.com og Collector's Market der.
 
Der kan jeg ikke si meg enig !
Panerai får du kjøpt til nevnte listepris hos aktuelle forhandlere i Skandinavia, Europa og verden forøvrig. At noen SE eller LE modeller selges til høyere pris, kan så være. Utgåtte modeller forekommer også til andre priser enne de som står i prislisten.
De fleste NYE modeller får du også kjøpt BNIB fra ulike "seriøse" og kjente gråhandlere til lavere pris enn i nevnte liste. Komplett med papirer og alt "nødvendig" tilhørende. Frakt og offentlige avgifter kan komme i tillegg, men selv da er prisen gunstig. Valutakursen kan selvsagt også virke inn.

Føyer også til at det dessverre kan være noe ventetid på noen modeller, og at noen dermed kan være fristet til å betale overpris for å få "sin" modell kjappere på armen.... :mrgreen:

Men klart, det vil alltid finnes unntak fra disse linjer.
Personlig har jeg hatt noen PAM, de fleste BNIB,- og jeg har aldri måtte betale listepris.
 
Synes at de fleste panerai klokker på finn har hatt en helt allright pris om du skal lure deg unna tollen og div avgifter kommer sikkert klokken på mindre en finn.no ;)

Noen som har update info på hva ad'en i Køben evt Stockholm har inne av panerai klokker?
Skulle hatt en Pam 000.

Mvh
 
Modellene kan variere fra uke til uke,- anbefaler at du selv ringer til
Klarlund. Tlf.: +45 3311 5310
Hovedbutikken i Vesterbrogate, ligger like ved Tivoli og Hovedjernbanestasjonen.

Logomodellene (PAM 0000 og 0005) er flotte ur !