Solgt Panerai Radiomir Black Seal 183, kr 39 000,-

Medlem
3. april 2014
Sted
Viken
02.jpg

Same old story: For mange klokker og noe må ut. Det blir dessverre denne nydelige Panerai-en som må ryke.

En klassisk Panerai med sandwich-skive, manuelt opptrekk og fantastisk lume! Om du ikke har prøvd en 45mm Radiomir før, så ikke la deg skremme av diameteren. Klokken bærer svært behagelig, selv på slankere håndledd, pga lugsene som nærmest "mangler". Bærer bla mindre og nettere enn Panerai Luminor 44mm-modellene, IMHO.

Merke, modell og år:
Panerai Radiomir Black Seal fra 2008

Spesifikasjoner:
Modellnummer: PAM 00183
Verk: ETA 6497/2
Gangreserve: 56 timer
Kassediameter: 45 mm uten krone
Avstand mellom lugs: 26 mm
WR: 100m

Tilstand:
Klokken er svært pen! Den har selvfølgelig hairlines/bruksmerker, men jeg vil si den kosmetiske tilstanden er utmerket! Se bilder. Den har et lite merke på bezel/kasse kl 7, men nesten umulig å se med det blotte øye.
Urmaker Simen Solvold sjekket og trykktestet klokken for ca et år siden og mente at den ikke trengte service. Den holder tiden svært bra.

Dokumentasjon og historikk:
Kommer komplett med sertifikat, boks, booklets og tag. Klokken er kjøpt i utlandet og momset inn. Dokumentasjon på betalt mva foreligger.

Bæreredskaper:
Selges med den originale sjokoladebrune remmen, vist på alle bildene unntatt de tre første.

Sted:
Ås/Oslo. F2F eller sending i posten med EON på kjøpers regning og risiko.

Pris eller bytteverdi:
Jeg ønsker 39K for klokken. Jeg er i utgangspunktet ikke interessert i byttehandel.

Standard TS-oppgjør: Betaling på konto før sending.
Jeg har mange Good Guy-referanser fra tidligere handler, og tenker å fortsette slik.

Vedlegg

• 03.jpg
    03.jpg
    126,7 KB · Visninger: 0
  • 04.jpg
    04.jpg
    140,2 KB · Visninger: 0
  • 04.jpg
    04.jpg
    343,6 KB · Visninger: 0
  • 06.jpg
    06.jpg