Panerai Radiomir Chronograph PAM 00288

Medlem
12. aug. 2011
Innlegg
4
Sted
Asker
Hei,
jeg har lett etter noe info om PAM288 her på forumet, men har ikke sett at noen har omtalt denne eller har denne klokka. Jeg synes den ser veldig bra ut, men er usikker på om det er en ukurant sak siden det er så lite info om den. Mener også at den vanligvis har glass i bakstykket, men det kan kanskje variere?

Noen som har synspunkter på om dette er et bra førstegangskjøp for en som ikke har hatt Panerai før?

77_269019333.jpg
 
Jeg har hatt en PAM 288, Jeg syns den hadde bra design og romslig størrelse. Baksiden var solid. Rattrapante modellen har safir baklokk. Etter min mening er det en fin klokke du ikke skal nøle med å anskaffe hvis du liker den. Prøv dog å finne en i annenhåndsmarkedet da den har en høy nypris. Jeg kjøpte min ny og opplevde et ikke ubetydelig fall i pris når jeg kvittet meg med den. Andre modeller vil nok holde seg bedre i pris, men hvis du får tak i en brukt syns jeg du skal gå for den. Den er versatil i å med at den skifter veldig utrykk med feks crocorem og ammorem.den er basert på det enkle men driftsikre valjoux 7750 verket. Lykke til og velkommen som Paneristi :).
 
Har ikke mye erfaring med Panerai, men hvis du vurderer den som ligger på finn.no så
har jeg tidligere handlet tre klokker av selgeren. Har bare gode erfaringer med han.
 
Panerai?

Jeg har ikke eid en selv men har prøvet den på hånden. Klokken er finfin, men som mange av de andre paneiraiene med mange funksjoner blir det ikke helt ekte Panerai for meg.