For en som har eid en Panerai er det vanskelig å slå seg til ro uten. Det gjelder i hvertfall meg. Som mange andre her inne trodde jeg at 372 og 422 var de eneste saliggjørende. Men selv om mange bedyrer at de ikke bærer større enn en 44mm så må jeg si meg uenig etter å ha prøvd en 372 på hånden. Fantastisk klokke, men dessverre for stor for meg. Så kom jeg over denne
Dette er en VANVITTIG stor boks! på størrelse med fem stk "Krone-bokser"...
Fint skal det være...
Med nøkkel, må vite
Fin på innsiden også
Orden i sakene...
Ok da. Her kommer den...
Panerai PAM 390 Special Edition. Totalt produsert 2000 stk. Kun solgt gjennom Panerai boutiques. Denne kommer fra Florida. Gull visere, "chocolate" skive og "eldet patina" lume. Umulig å fange skjønnheten på bilder. En slags sjelden lillebror til 372, selv om forskjellene strengt tatt er flere enn likhetene.
Eneste i Norge av sitt slag? Eller finnes det kanskje flere her? Jeg har i hvertfall ikke sett andre her inne på TS. Og det er jo litt gøy
En Panerai-presentasjon må ha et lume shot
Dette er en VANVITTIG stor boks! på størrelse med fem stk "Krone-bokser"...
Fint skal det være...
Med nøkkel, må vite
Fin på innsiden også
Orden i sakene...
Ok da. Her kommer den...
Panerai PAM 390 Special Edition. Totalt produsert 2000 stk. Kun solgt gjennom Panerai boutiques. Denne kommer fra Florida. Gull visere, "chocolate" skive og "eldet patina" lume. Umulig å fange skjønnheten på bilder. En slags sjelden lillebror til 372, selv om forskjellene strengt tatt er flere enn likhetene.
Eneste i Norge av sitt slag? Eller finnes det kanskje flere her? Jeg har i hvertfall ikke sett andre her inne på TS. Og det er jo litt gøy
En Panerai-presentasjon må ha et lume shot