Panerai submersible amagnetic

Medlem
22. feb. 2011
Sted
Erewhon
Var så heldig å få prøve denne på besøk hos Bjerke idag.
Klokken har jo vært noe omdiskutert på forum rundt omkring, men jeg fikk virkelig en "vil ha" følelse når den satt på armen. Bezelen var supertight og fin (aldri kjent så presis bezel på noen submersibles før)

Hva synes dere?

064516E1-B6AE-43C3-9410-A14B2D86B5C5-6500-000007C9EBCA53E9.jpg

Strøken den der. Har nå hatt min pam243 på armen siden jeg fikk den og er kjempe fornøyd:). Synes utseende og på Pam subene er unikt. Denne er ingen unntak! Hadde vært fett og prøvd den, skal en tur til tigerstaden neste uke så om jeg rekker innom og de har den fortsatt får jeg kanskje muligheten!
Hva synes du om 47mm?

Tror ikke kassen her kalles 1950 men formen minner.
For å være hent ærlig så tenkte jeg ikke over at den var 47mm i det hele tatt. Jeg trodde den var 44mm faktisk, sikkert pga vekten og at den sorte bezelen "krymper" klokken litt?

Skjønner hva du mener:)
243'n virker brutal helt til du får den på armen,nå har ikke jeg prøvd 47mm men sort bezel gjør den nok mindre ja. Fin var den åkke som;)

Kjenner ikke til uret, men konkluderte fort med at den var veldig fin! Har egentlig ikke noe til overs for Panerai sine submersible modeller, men den der fikk jeg sansen for! :)

Redigert:
Den der var skikkelig rå!! Har ikke fått helt taket på de andre submersibles, men den der lovet bra. Må ta en tur å titte når muligheten byr seg.

Tror ikke kassen her kalles 1950 men formen minner.
For å være hent ærlig så tenkte jeg ikke over at den var 47mm i det hele tatt. Jeg trodde den var 44mm faktisk, sikkert pga vekten og at den sorte bezelen "krymper" klokken litt?

På Panerai sine sider kaller de den så mye som: "LUMINOR SUBMERSIBLE 1950 AMAGNETIC 3 DAYS AUTOMATIC TITANIO / PAM00389".