Hei.
Etter en del sondering har valget falt på et sted som ikke krever forhåndsbestilling og forhåndsbetaling av mat. I tillegg slipper vi å betale leie.. (flere restauranter krevde det for Chambre séparée)
Stedet vi skal være er ikke helt lukket, men greit nok til at vi kan sitte i fred.
Det er booket sete til 25 personer.
Mat og drikke bestilles med QR-kode, så her er det fritt fram.
Sted, Oslo (sentralt). Dag og dato for GTG er satt til torsdag 22/9 kl 1700. Her det slingringsmonn. Null problem å komme senere.
Fokuset er Panerai. Ta gjerne med deg remmer. Det er sikkert flere enn meg som kunne tenke seg noe nytt.
Påmelding og info om sted fås når du sender meg en PM.
Jeg vil sette navnet (nicket) til de som melder seg på her:
@Hvermansen
@SpinDoctor
@Tom Henriksen
@Consigliere
@hagsve
@pet-kri
@Risti4life
@trippelj
@Thomas84
Det gledes.
Frik.
Etter en del sondering har valget falt på et sted som ikke krever forhåndsbestilling og forhåndsbetaling av mat. I tillegg slipper vi å betale leie.. (flere restauranter krevde det for Chambre séparée)
Stedet vi skal være er ikke helt lukket, men greit nok til at vi kan sitte i fred.
Det er booket sete til 25 personer.
Mat og drikke bestilles med QR-kode, så her er det fritt fram.
Sted, Oslo (sentralt). Dag og dato for GTG er satt til torsdag 22/9 kl 1700. Her det slingringsmonn. Null problem å komme senere.
Fokuset er Panerai. Ta gjerne med deg remmer. Det er sikkert flere enn meg som kunne tenke seg noe nytt.
Påmelding og info om sted fås når du sender meg en PM.
Jeg vil sette navnet (nicket) til de som melder seg på her:
@Hvermansen
@SpinDoctor
@Tom Henriksen
@Consigliere
@hagsve
@pet-kri
@Risti4life
@trippelj
@Thomas84
Det gledes.
Frik.