Det ble bare BRIO og undertegnede på dagens GTG, men hyggelig var det. Et par timers trivelig klokkeprat var lærerrikt for en Panerai-baby som meg
Jeg synes BRIO`s 372 er fantastisk nydelig og min opplevelse av den på hånden er den samme som Minuteman - den satt som et skudd. 47 mm med harmoni.
Min fascinasjon for Panerai er ikke blitt mindre etter mitt møte med BRIO og 372.
Takk til BRIO for et godt initiativ og en hyggelig GTG! Måtte det komme flere ved neste anledning. Innbiller meg at et lite vestlandsjulebord kunne blitt særdeles kjekt!
Noen elendige bilder tatt med kompaktkamera.... Skal siden sjekke om jeg fikk tatt noen bedre med mobilen.
Dickens, ja. Helt uforstyrret. Er for så vidt glad jeg ikke skulle på med en Datejust etter å hatt 372en på armen Men hvilket ur, hvilke remmer BRIO har, wow der var det mye snacks!
Bare et tidsspørsmål før du er på PAM kjøret du og, Tore
Fine klokker .....Men det er noe som uroer meg med Panerai,der er selve crownguarden som ser ut som en skikkelig gnager på hånden ? noen som kan berette,eller avbilde et gnagsår ?.....Faktisk et oppriktig spørsmål jeg lurer på.