Jeg leser at folk omhandler dette uret som den nye Pepsi. Er selv ikke helt enig i dette, ettersom Pepsi bezelen er blå-rød mens denne har en bezel som er rød-blå/lilla. Når en sammenligner disse to, ser jeg markante fargeforskjeller. Proffe fotografer får de ganske like på bilder, noe jeg syns ikke blir riktig når en ser dem ved siden av hverandre i virkeligheten.
Mitt første spørsmål er om det fins mer passende navn på dette uret i ulike fora?
Jeg har sett plenty av skiver som endrer farge i ulike lys, men aldri bezeler som skifter farge som denne. Se bilder under. Blir like overrasket og imponert hver gang jeg ser på denne i ulike lyssettinger.
I normalt lys på kontoret er den ganske lik Pepsi
I sola ute derimot er den helt annerledes
Syns selv et mer passende navn på denne er kameleon (Chameleon). Hva syns dere andre etter å ha sett bildene?
Mitt første spørsmål er om det fins mer passende navn på dette uret i ulike fora?
Jeg har sett plenty av skiver som endrer farge i ulike lys, men aldri bezeler som skifter farge som denne. Se bilder under. Blir like overrasket og imponert hver gang jeg ser på denne i ulike lyssettinger.
I normalt lys på kontoret er den ganske lik Pepsi
I sola ute derimot er den helt annerledes
Syns selv et mer passende navn på denne er kameleon (Chameleon). Hva syns dere andre etter å ha sett bildene?