Passende navn på 116719BLRO?

Passende navn 116719BLRO

• Kameleon

• Pepsi White

• Pepsi Gold

• Golden Grape

• Mia Hundvin??

Resultatene er bare synlige etter stemmegivning.

Qwestern

Støttemedlem
Medlem
4. feb. 2016
Sted
Kongeriket Norge
Jeg leser at folk omhandler dette uret som den nye Pepsi. Er selv ikke helt enig i dette, ettersom Pepsi bezelen er blå-rød mens denne har en bezel som er rød-blå/lilla. Når en sammenligner disse to, ser jeg markante fargeforskjeller. Proffe fotografer får de ganske like på bilder, noe jeg syns ikke blir riktig når en ser dem ved siden av hverandre i virkeligheten.

Mitt første spørsmål er om det fins mer passende navn på dette uret i ulike fora?

Jeg har sett plenty av skiver som endrer farge i ulike lys, men aldri bezeler som skifter farge som denne. Se bilder under. Blir like overrasket og imponert hver gang jeg ser på denne i ulike lyssettinger.

I normalt lys på kontoret er den ganske lik Pepsi
hIHXjcd.jpg

I sola ute derimot er den helt annerledes
d9FJHP7.jpg

Syns selv et mer passende navn på denne er kameleon (Chameleon). Hva syns dere andre etter å ha sett bildene?

• Liker
Reaksjoner: aksgro
Sitter du våken og F5er sååå sent?:p

Hehe nei, våknet bare så da ble det runde innom TS.

Hahaha, noen i UPS burde fått sparken iallefall @Wangensten :mad:

Ja, UPS er døde for min del. Skulle tro de fraktet pakker med hest og kjerreo_O

Men for å holde meg til tema her. Som du skriver @Qwestern så skifter bezelen farge så navnet ditt var ikke så dumt. Du får bare skrive det nok ganger her på TS og andre internasjonale forum, så begynner vel alle å bruke det til slutt. ;)

• Liker
Reaksjoner: Thomas84

Men for å holde meg til tema her. Som du skriver @Qwestern så skifter bezelen farge så navnet ditt var ikke så dumt. Du får bare skrive det nok ganger her på TS og andre internasjonale forum, så begynner vel alle å bruke det til slutt. ;)
Har ingen planer om å starte en navnetrend her, men lurte egentlig bare på om det fantes andre navn enn pepsi for det passer ikke. 116719BLRO er ikke særlig fengende og enkelt o_O

Så du ikke Casper kl 04?

• Liker
Reaksjoner: Thomas84
Jeg ser blått, rødt, rosa-ish og lilla-ish ovenfor. Kanskje en kan finne et kallenavn ved å bruke info herfra: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Bisexual_pride_flag ;) Kanskje Mia Hundvin-klokka kan fungere?

Neida. Pepsi White eller Pepsi Gold må vel være det beste - nydelig bilde av din Pepsi White i solen der oppe forresten!
Vis vedlegg 24596
Vis vedlegg 24597
Ender den som Rolex Mia Hundvin, ryker den rett på KS så stemmer ned akkurat det forslaget hehe ;)

Rolex Pepsi White var litt snasent da

• Liker
Reaksjoner: Preacher
Hehe! Kanskje det blir modellens bane, oppkalt etter kjente biseksuelle i hvert land...? Nei, håper/tror ikke det.

Redigert:
Ingenting å frykte, ganske kul dame. Sett på denne i bakgrunn mens du surfer TS. Plutselig stemmer du på Hundvin selv. ;)