Patek på billigsalg

Medlem
31. jan. 2011
Sted
Oslo
OKEY, hvem var den heldige vinneren av en Nautilus på styggbilligsalg igår? Finn-annonsen sa 95K og idag hadde han solgt den. Jeg vet hvor mye han fikk og det var årets julegave for kjøper for å si det sånn. Selgeren var ekstremt ryddig av seg og hadde innsett, etter 10 tlf idag, at han hadde solgt den med mange titusener i tap, men "gikk aldri tilbake på en avtale". Respektabelt av selgeren og gratulerer til kjøperen! Den ENE kvelden jeg valgte søndagsfilmen i steden for Finn.no-surfing kostet meg trolig en Patek på billigsalg. FML.

Den er nok fremdeles billig når den blir lagt ut på TS om noen uker.

Ikke jeg som plukket den opp, men av erfaring dukker de ofte opp igjen med et lite påslag her. Tipper 120' innen 14 dager.

Ingen grunn til å legge ut en sånn klokke for under 160K+ i neste runde. Det er vel ikke noe poeng å subsidiere andres flipping. Ville jeg tenkt.

Mareritt

Jeg var 10-20 minutter for sent ute på denne.. har faktisk hatt en dårlig natts søvn som følge av at drømmen om en 5711 glapp... :|

Kim!

Jeg var 10-20 minutter for sent ute på denne.. har faktisk hatt en dårlig natts søvn som følge av at drømmen om en 5711 glapp... :|

Kim!

Jeg snakket med selgeren isted. Tok han mellom to tannlegepasienter. Jeg kan garantere deg at han nok sover dårligere enn deg kommende natt... Haha. Jaja, så kan det gå. Sa brura.