Update: Salg er også aktuelt ved rask avgjørelse - prisantydning XXX.000,-
Som tittelen sier så ønsker jeg å bytte min Aquanaut 5167a mot din 5164a Aquanaut travel time. Mellomlegg blir vi enig om. Enten i form av cash eller andre klokker (Har 15300 eller 116500LN som evt kan brukes).
Merke, modell og år:
Patek Philippe Aquanaut 5167A-001 fra Januar 2017 - med andre år litt under ett år igjen av original garanti fra PP.
Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand:
Noen obligatoriske hairlines og merker som følge av bruk og deskdives, men ikke noe som ikke fjernes ved en lett polering.
Dokumentasjon og historikk:
Komplett pakke tatt ut fra AD i Sveits, uten norske mva papirer.
Øvrig informasjon:
Sted:
Oslo/Østlandet
Pris eller bytteverdi:
Ønsker i utgangspunktet kun nevnt bytte, men kan selges rundt XXX.000,-
Flere bilder kan sendes ved ønske, men vedlagt er noen ferske tatt under sterkt lys for å vise tilstand på bezel.
Som tittelen sier så ønsker jeg å bytte min Aquanaut 5167a mot din 5164a Aquanaut travel time. Mellomlegg blir vi enig om. Enten i form av cash eller andre klokker (Har 15300 eller 116500LN som evt kan brukes).
Merke, modell og år:
Patek Philippe Aquanaut 5167A-001 fra Januar 2017 - med andre år litt under ett år igjen av original garanti fra PP.
Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand:
Noen obligatoriske hairlines og merker som følge av bruk og deskdives, men ikke noe som ikke fjernes ved en lett polering.
Dokumentasjon og historikk:
Komplett pakke tatt ut fra AD i Sveits, uten norske mva papirer.
Øvrig informasjon:
Sted:
Oslo/Østlandet
Pris eller bytteverdi:
Ønsker i utgangspunktet kun nevnt bytte, men kan selges rundt XXX.000,-
Flere bilder kan sendes ved ønske, men vedlagt er noen ferske tatt under sterkt lys for å vise tilstand på bezel.
Vedlegg
Redigert: