Vurderer oppgradering av motorsykkelen nå til våren. Tenkte jeg på dette for en uke siden? NEI. Innfallsmetoden som vanlig. Innfallsmetoden kan derimot føre til at en heldiggris får muligheten til å stikke av med denne.
Patek Philippe Nautilus 5711. Kasse og spenne i gull, og skive i hvit/sølv alt etter belysning. Dette er det råeste JEG noen gang har hatt på armen i alle fall.
Komplett med bokser og papirer. Kjøpt i Sveits i november 2010. Klokken er særdeles lite brukt har jeg fått oppgitt. Dette er helt sikkert tilfelle, for klokken ser omtrent helt ut som ny. Jeg ser på skinnremmen også at den sikkert knapt har vært på armen.
Jeg har målt den til 1 sek for raskt pr døgn over 5 dager nå.
Pris ved innbytte av klokke som delbetaling: 180k
Sort Patek gummirem:
Patek Philippe Nautilus 5711. Kasse og spenne i gull, og skive i hvit/sølv alt etter belysning. Dette er det råeste JEG noen gang har hatt på armen i alle fall.
Komplett med bokser og papirer. Kjøpt i Sveits i november 2010. Klokken er særdeles lite brukt har jeg fått oppgitt. Dette er helt sikkert tilfelle, for klokken ser omtrent helt ut som ny. Jeg ser på skinnremmen også at den sikkert knapt har vært på armen.
Jeg har målt den til 1 sek for raskt pr døgn over 5 dager nå.
Pris ved innbytte av klokke som delbetaling: 180k
Sort Patek gummirem:
Redigert: