H
HCWL
Guest
UR
Patek Philippe Nautilus 5980/1A-001 Blue dial
SPESIFIKASJONER
Verk: Patek Philippe - Caliber CH 28-520 C
- Mechanical self-winding movement with date
- Caliber CH 28-520 C
- Date in an aperture
- Chronograph with 60-minute and 12-hour mono-counter
- Diameter: 30 mm
- Height: 6.63 mm
- Jewels: 35
- Bridges: 13
- Parts: 327
- Balance: Gyromax®
- Vibrations/hour: 28 800 (4 Hz)
- Power reserve: Min. 45 hours - max. 55 hours
- Spiral: Breguet
- Hallmark: Patek Philippe Seal
Kassetykkelse: 12.6mm
Avstand mellom lugs: Irrelevant
Vanntetthet: 120m(perfekt badeklokke)
ALDER OG HISTORIKK
Klokken er fra 2010 og ble kjøpt av GG her på sonen hos Juni 2015. Hadde planer om å beholde denne lenge, men den vurderes solgt/byttet grunnet at jeg har et sterkt ønske om en Platona.
TEKNISK TILSTAND
Ukjent servicehistorikk, men alt fungerer som det skal, ja til og med datoskiftet, og tidsavviket er innenfor COSC.
KOSMETISK TILSTAND
Klokken bærer preg av å ha blitt brukt, med naturlige hairlines som følge av dette. Men absolutt ikke noe en lett polering ikke vil fjerne. Ingen dings eller andre kosmetiske skader.
BOKS OG PAPIRER
Klokken selges kun med original boks, nyprisbekreftelse/forsikringspapir og "Extract from Archives" i bestilling. Ekthet kan selvfølgelig verifiseres hos Urmaker Bjerke hvis det er ønskelig.
FORHOLD JEG VIL FREMHEVE
- En nydelig nautilus modell som har gått ut av produksjon. Denne klokken vil ikke synke i pris.
- En utrolig versatile klokke som passer like godt til dress, som badeshorts og linskjorte.
- Deilig blå skive
Vanskelig å prise en klokke som dette i Norge. Den er derfor priset med utgangspunkt i generell tilgjengelighet og priser internasjonalt på tilsvarende eksemplarer.
TS-standard mht. oppgjør, dvs. forskuddsbetaling.
Innbytte i likvide ur fra Rolex, AP eller PP kan være aktuelt.
Uret og selgeren befinner seg forøvrig i Bergen, men besøker Oslo ofte.
REFERANSER
Jeg har kun Good Guy-referanser og denne handelen kommer ikke til å endre på det.
Bilder
Beklager for kvaliteten på bildene, men jeg er hverken en god fotograf eller har godt utstyr.
Redigert av en moderator: