Jøss. Funka. Slapp liste...Veldig bra video, men hvorfor står man i kø? Kan jo få min 5167 i morgen
Liker baksiden best.
Liker forsiden best.Liker baksiden best.
Tom
Utrolig kult! Er det kraftig redigert eller tegnet?
Det er bilder tatt med iPhone og redigert/økt kontrast osvUtrolig kult! Er det kraftig redigert eller tegnet?
NÅ ER DET BARE 4 mnd og noen dager TIL 2017!
2017 ER ÅRET FOR ANKOMMELSE AV MIN ETTERLENGTEDE 5711!
TENK OM DEN BIL LEVERT FØR SOMMEREN
Gjerne detTil meg...!?
Dessverre Hvitt gull Daytona med Panda-skiva er den flotteste klokken jeg har hatt! Faktisk syns jeg den er så flott at jeg jevnlig vurderer å beholde den fremfor 5711. Skiva er helt unik, ikke Panda-øinene i seg selv, men hvitfargen og de store talla med god lume. Daytona er perfekt. Tyngden er digg. Hvitt gull er sjeldent og eksklusivt. Alt er braDa må du selge en Panda da?
Gjerne det
Dessverre Hvitt gull Daytona med Panda-skiva er den flotteste klokken jeg har hatt! Faktisk syns jeg den er så flott at jeg jevnlig vurderer å beholde den fremfor 5711. Skiva er helt unik, ikke Panda-øinene i seg selv, men hvitfargen og de store talla med god lume. Daytona er perfekt. Tyngden er digg. Hvitt gull er sjeldent og eksklusivt. Alt er bra
Den er nå på omfattende service hos Rolex i Geneve, regner med det tar et par måneder før jeg får se den igjen.
Et par savnebilder (sorry for Daytona-enabling i PP-tråd, men det er på en måte relevant):
Potensial:
Så her selger jeg det fineste jeg har til deg og det ender opp med massiv service..
Fått vite om de må bytte noe stort enda?
MrStone, köpte du 5167 i tro om att den er lagt av hvitt gull eller skojar du bara?