PayPal

Medlem
9. jan. 2009
Noen her som har brukt PayPal i det siste ? Har ikke kommet inn på siden deres på en GOD stund nå..
Ganske kjipt siden dette er den letteste måten for meg ihvertfall å handle på ebay..

Fungerer fint for meg, betalte sist for den nye G-Shocken min for en drøy ukes tid siden. Kommer inn i dag, alt ser ok ut.

Har benyttet Paypal en håndfull ganger den siste uken og ikke hatt noen problemer jeg heller.

Anders: Sitter selv med en eBay handlet G-Shock på meg just nu :D Hvilken modell gikk du for?

Funka fint på jobben, noen datagenier som har noen ide hvorfor ikke siden finnes når jeg prøver hjemme ?

Jeg får ikke til å logge inn på ebay etter at explorer 8 ble installert, PayPal går greit. Må bruke konas maskin for å logge inn der. Har mistanke om at explorer 8 er problemet, siden jeg får beskjed om at siden ikke kan vises i internet explorer. Kan kanskje også være årsaken til du ikke kommer inn på PayPal? Forslag til løsning på dette problemet mottaes med takk. :eek: :?

Girard skrev:
Jeg får ikke til å logge inn på ebay etter at explorer 8 ble installert, PayPal går greit. Må bruke konas maskin for å logge inn der. Har mistanke om at explorer 8 er problemet, siden jeg får beskjed om at siden ikke kan vises i internet explorer. Kan kanskje også være årsaken til du ikke kommer inn på PayPal? Forslag til løsning på dette problemet mottaes med takk. :eek: :?

Firefox?

Anders skrev:
Girard skrev:

Firefox?
Tiltredes. Bare tull å bruke Internet Explorer når en har Firefox med Adblock tilgjengelig!