Juice skrev:Anders: Sitter selv med en eBay handlet G-Shock på meg just nu Hvilken modell gikk du for?
Anders skrev:Juice skrev:Anders: Sitter selv med en eBay handlet G-Shock på meg just nu Hvilken modell gikk du for?
DW-5600MS-1
Girard skrev:Jeg får ikke til å logge inn på ebay etter at explorer 8 ble installert, PayPal går greit. Må bruke konas maskin for å logge inn der. Har mistanke om at explorer 8 er problemet, siden jeg får beskjed om at siden ikke kan vises i internet explorer. Kan kanskje også være årsaken til du ikke kommer inn på PayPal? Forslag til løsning på dette problemet mottaes med takk. :?
Tiltredes. Bare tull å bruke Internet Explorer når en har Firefox med Adblock tilgjengelig!Anders skrev:Girard skrev:Jeg får ikke til å logge inn på ebay etter at explorer 8 ble installert, PayPal går greit. Må bruke konas maskin for å logge inn der. Har mistanke om at explorer 8 er problemet, siden jeg får beskjed om at siden ikke kan vises i internet explorer. Kan kanskje også være årsaken til du ikke kommer inn på PayPal? Forslag til løsning på dette problemet mottaes med takk. :?
Firefox?