- Medlem
- 22. mars 2013
Rådende trend sier at buksene nå skal sitte noe høyere på livet, og være løsere i passformen.
Hva syns klokke-folket om det?
Rådende trend sier at buksene nå skal sitte noe høyere på livet, og være løsere i passformen.
Vis vedlegg 51561
Jeg må si jeg liker trenden! Hvor er avbildet bukse fra?
Noe jeg mer enn gjerne ønsker velkommen! Er ikke noe fan av mid- og lowwaist trenden som nå har holdt rotfeste i flere år. Er også positivt innstilt til noe løsere fit på bukser. Vet ikke om vinkelen på bilder lyger, men synes den så litt lang ut i skrittet, og litt mye stoff på innside av lår. Ellers, veldig stilig bukse
Jeg er for alt dersom det innebærer at buksebenlengden går tilbake til normalen og "jeg har lånt min ti centimeter kortere lillebrors bukser men fant ingen strømper"-looken forsvinner fra motebildet.
Hehe, det kan av og tl virke som deu har rett.Skal man bruke pengene sine på flotte klokker, må man jo spare inn litt et annet sted. Da ryker sokkene og 10 cm av buksestoffet!
Hehe, det kan av og tl virke som deu har rett.
Som en som er gammel nok til å ha gått på skolen i slengbukser, har jeg sett og brukt mange forskjellige snitt og farger på klær i takt med moten. Jeg har ingen problemer med å skifte ut tøyet etterhvert som trendene endrer seg - jeg trenger bare å kle på meg en ti år gammel dress for å se hvor lett det er å fremstå helt utdatert - men mens noen trender er velkomne varianter over kjente tema, er andre etter min mening bare idiotiske. Felles for den siste kategorien er gjerne at de ikke er tilpasset menneskelig anatomi, eller at de er ekstremvarianter av vanlige uttrykk - eller en kombinasjon.
Eksempel: Smale bukser kan være pent - bukser som er så trange at man må gå sidelengs nedover trapper blir bare dumt. Vide bukser var også pent en gang, men de mest outrerte variantene så rare ut dengang og virker bare latterlige idag. Hver gang moten tilsier at bukselinningen skal oppover,vil det alltid være noen som ender med beltet nærmere armhulen enn hoftebena, og når linningen skal være lav øker rørleggersprekkfrekvensen til et kvalmende nivå. De av oss som unngikk ekstremvariantene var kanskje ikke de mest moteriktige mens det pågikk, men vi slipper ihvertfall å slette alle bildene våre med jevne mellomrom.
Jeg er en utrendy mann i en utrendy alder som bor på et utrendy sted, så jeg skal ikke påberope meg noensomhelst autoritet i motespørsmål. Men jeg mener fullt og helt at flomvarsellengde på buksene ser tullete ut nå, og om kort tid vil huskes som et av de minst vellykkede moteuttrykk noensinne; på linje med saggebukser, beltegensere, oppstopperkrager, lisseslips, halstatoveringer, man bun og Thorbjørn Jagland.
Det er alltid noen som går all-in.
Enig.Rådende trend sier at buksene nå skal sitte noe høyere på livet, og være løsere i passformen.
Vis vedlegg 51561