Det kommer nok av at Photobucket nå skal ha penger for den tjenesten. Legg heller bilder direkte inn på TS.Hei! Jeg har trøbbel med å få lastet opp bilder fra Photobucket den siste tiden. Er det noen som kan hjelpe meg?
Er det ikke bare å laste opp bildene rett i TS på vanlig måte? Ser ikke problemet. Masse bilder man ikke får sett om dagen pga drittphotobucket. Nye også.
Don't hotlink to adult content or to file-sharing, gambling, torrent, warez, or Imgur rip-off sites... Also, don't use Imgur to host image libraries you link to from elsewhere, content for your website, advertising, avatars, or anything else that turns us into your content delivery network. If you do – and we will be the judge – or if you do anything illegal, in addition to any other legal rights we may have, we will ban you along with the site you're hotlinking from, delete all your images, report you to the authorities if necessary, and prevent you from viewing any images hosted on Imgur.com.
Enkelte bilder som er lagt inn i annonser lar seg ikke vise hos meg heller, det kommer i stedet opp et bilde som anbefaler å oppdatere min konto hos Photobucket.Så spørs det hvor lenge imgur lar brukerne hotlinke til bildene de har lastet opp (dvs uten imgur-reklame).
Enkelte bilder som er lagt inn i annonser lar seg ikke vise hos meg heller, det kommer i stedet opp et bilde som anbefaler å oppdatere min konto hos Photobucket.
Jeg aner en sammenheng her med at noen ønsker å tuske til seg noen kroner, til sammen blir det jo millioner hvis det er mange nok som går i fella.
Det nye systemet til Tidssonen gjør jo billedbehandlingen mye enklere enn i de gamle Photobucket-tidene.
Vår reaksjon må etter dette bli at vi bare unngår å bruke Photobucket. Det kalles visst forbrukermakt.