Såg disse ble sluppet nå i natt. Bilder frekkt klippet fra Redbar/Craniotes på IG
Kjør diskusjon!
Redigert:
Jeg ser poenget, men hvis jeg skal vrdere klokkene isolert sett, så mener jeg de er ganske tøffe. AP har jo lykkes med samme startegi, uten sammenlingning for øvrig. De lanserte vel en hel haug RO Divere i ulike fargekomboer. Tøft med nye materialer, da. Men Rolex-konservativt er det jo ikke...Personlig synes jeg Omega begynner å minne om Tag Heuer og Breitling med inflasjonen i modeller. Virker som målet er å pushe mest mulig varianter ut på markedet og se om noen blir en suksess sammen med mye markedsføring. Det harmonerer lite med ønsket om å være mer eksklusiv gjennom prisøkning og reduksjon i antall forhandlere.
Personlig synes jeg Omega begynner å minne om Tag Heuer og Breitling med inflasjonen i modeller. Virker som målet er å pushe mest mulig varianter ut på markedet og se om noen blir en suksess sammen med mye markedsføring. Det harmonerer lite med ønsket om å være mer eksklusiv gjennom prisøkning og reduksjon i antall forhandlere.
"Varmer nedentil" - fantastisk uttrykk, @Longhairdontcare! Jeg kommer skamløst til å bruke det uten kildeangivelse.Helt forferdelig. Men det selger tydeligvis, virkelig i vinden med keramikk/black coated klokker i år.
Eneste som varmer nedentil er DSOTM imo.
Mistenker kanskje at det russiske markedet skal økes - og gud vet russerne liker bling.
Kunne veldig gjerne tenke meg en "vanlig" PO i keramikk, noen ganger er det enkle det beste. GMT-modellene blir IMHO helt sirkus med for mye farger og detaljer....
Det sagt, jeg skjønner heller ikke hva Omega holder på med om dagen. Et uttall av modeller og varianter er ikke akkurat eksklusivt, det er bedre med en forsiktig evolusjon enn full revolusjon