Hei,
Jeg skal nå bytte ut min gamle traver av en Tissot PR100.
Jeg vil nok si at jeg er ganske sær når det gjelder klokker, liker for det meste klassiske, enkle klokker.
Jeg har hittils sett på disse to klokkene:
1. Tissot Le Locle Automatic - Tissot
2. Longines Master Collection - L2.693.4.78.3 - The Longines Master Collection - Watchmaking Tradition - Watches - Longines Swiss Watchmakers since 1832
Budsjettet er fleksibelt, tenker fra 3000-15000 i utgangspunktet.
Jeg har en liten drøm om å skaffe meg et IWC Portuguese Automatic en dag: IWC Schaffhausen | Fine Timepieces From Switzerland | Collection | Portuguese Family | Portuguese Automatic
Da ser dere iallefall stilen og typen klokke jeg ser etter.
Kom gjerne med kommentarer til hva som er bra eller negativt med urene jeg har nevnt.
Tar gjerne imot forslag til andre klokker også.
Ketil
Jeg skal nå bytte ut min gamle traver av en Tissot PR100.
Jeg vil nok si at jeg er ganske sær når det gjelder klokker, liker for det meste klassiske, enkle klokker.
Jeg har hittils sett på disse to klokkene:
1. Tissot Le Locle Automatic - Tissot
2. Longines Master Collection - L2.693.4.78.3 - The Longines Master Collection - Watchmaking Tradition - Watches - Longines Swiss Watchmakers since 1832
Budsjettet er fleksibelt, tenker fra 3000-15000 i utgangspunktet.
Jeg har en liten drøm om å skaffe meg et IWC Portuguese Automatic en dag: IWC Schaffhausen | Fine Timepieces From Switzerland | Collection | Portuguese Family | Portuguese Automatic
Da ser dere iallefall stilen og typen klokke jeg ser etter.
Kom gjerne med kommentarer til hva som er bra eller negativt med urene jeg har nevnt.
Tar gjerne imot forslag til andre klokker også.
Ketil