Jeg fikk en telefon fredag:
-"Hei, vi har fått inn Daytona i sort, vil du komme innom og se den?"
-"Hm.. Nei, det er nok litt langt unna, men hvis du mener at det ikke bare er en som jeg kan få kikke på, men også kjøpe, så er det bare å sende den!"
Som dere kanskje forstår ble jeg litt overrasket, og mandag ble gleden bekreftet:
Og i dag (tirsdag) morgen:
Siden jeg det sikkert var flere som ville tafse på innholdet og dele gleden med utboxing, ventet jeg faktisk til ettermiddagen med å pakke den opp på en mini-GTG (uten på forhånd å avsløre hva jeg hadde medbrakt), men ytteremballasjen ble fjernet hjemme, sammen med eske med modellnummer..
Når jeg endelig først tok opp den hvite uåpnede Rolex-esken ble det lite bilder, så da skipper rett til innholdet...
Her er den: Daytona 116500LN black:
(og regner med dere ikke har noe i mot mye bilder??)
Ikke tilpasset lenke enda:
Den passer dog blogger @Thomas84:
Så det må vi jo gjøre noe med (Husk, vi er på GTG på restaurant!):
Da passet den meg bedre, og spesielt i siste kveldssol:
Til dere andre som har bestilt: Gled dere!
Takk for titten!
-"Hei, vi har fått inn Daytona i sort, vil du komme innom og se den?"
-"Hm.. Nei, det er nok litt langt unna, men hvis du mener at det ikke bare er en som jeg kan få kikke på, men også kjøpe, så er det bare å sende den!"
Som dere kanskje forstår ble jeg litt overrasket, og mandag ble gleden bekreftet:
Og i dag (tirsdag) morgen:
Siden jeg det sikkert var flere som ville tafse på innholdet og dele gleden med utboxing, ventet jeg faktisk til ettermiddagen med å pakke den opp på en mini-GTG (uten på forhånd å avsløre hva jeg hadde medbrakt), men ytteremballasjen ble fjernet hjemme, sammen med eske med modellnummer..
Når jeg endelig først tok opp den hvite uåpnede Rolex-esken ble det lite bilder, så da skipper rett til innholdet...
Her er den: Daytona 116500LN black:
(og regner med dere ikke har noe i mot mye bilder??)
Ikke tilpasset lenke enda:
Den passer dog blogger @Thomas84:
Så det må vi jo gjøre noe med (Husk, vi er på GTG på restaurant!):
Da passet den meg bedre, og spesielt i siste kveldssol:
Til dere andre som har bestilt: Gled dere!
Takk for titten!