Pokker..lot en Railmaster gå

Medlem
11. juli 2010
Sted
Oslo
Det var en flott 39mm Omega Railmaster på ebay. Auksjonen sluttet i går. Den lå lenge på $1000, noe som er gibortpris for en Railmaster på lenke! Til slutt gikk den for $1350 eller deromkring, fremdeles en meget god pris. Løk som jeg er kastet jeg meg ikke på budrunden, da jeg kjøpte Doxa for et par uker siden, og ikke hadde hjerte til å bruke mer penger på klokke akkurat nå.. :mad: Men fy søren som jeg angrer! Railmaster har lenge vært en MÅ ha-klokke for meg. Får være litt rask på avtrekkeren neste gang en dukker opp.. :)

Ler litt av at du opprettet en egen tråd for frustrasjonen sin skyld.. Har mange ganger vurdert å gjøre det samme :D :D

Det er vel nok av folk her som har angret på at de ikke selv slo til på et ur som lå på Kjøp og Salg-forumet ;)

Du får speide videre!

Ha ha. Ja noen ganger føles det som om livet består av å komme for sent til tog som bare går fra deg...;)

Jeg så på den samme og var farlig nær å begynne å by, men han sendte meg høyoppløslige bilder, og den var litt for slitt synes jeg. Slett ikke velholdt som det sto i annonsen. Om det kan være noen trøst :)

Jeg så på den samme og var farlig nær å begynne å by, men han sendte meg høyoppløslige bilder, og den var litt for slitt synes jeg. Slett ikke velholdt som det sto i annonsen. Om det kan være noen trøst :)

Det hjelper litt faktisk :) Jeg bare MÅÅÅ ha en Railmaster på brun krokodillerem med Omega sin foldespenne. Det er en fantastisk kombinasjon! :D

Det er selvsagt fryktelig irriterende når slike ting skjer. Samtidig ser jeg ofte at sånne røverkjøp kommer med en pris. Det er som regel en grunn til at prisen ikke blir høyere. I dette tilfellet var det vel snakk om en selger med 8 feedbacks, stort sett som kjøper, som hadde en noe klønete formulering i annonseteksten om at han hadde mailet Omega serienummeret og ville poste svaret så fort han fikk bekreftelse på at det var en ekte klokke.

Det største "røverkjøpet" jeg har sett på ebay de siste dagene er en Rose helgull Daytona med lenke til 5.000 usd. :p

Det hjelper litt faktisk :) Jeg bare MÅÅÅ ha en Railmaster på brun krokodillerem med Omega sin foldespenne. Det er en fantastisk kombinasjon! :D

Har akkurat samme tanken i hodet, prøvde akkurat den kombinasjonen i helgen, og jeg er visst på et Omega-spor i samlingen. Samtidig lurer jeg på om akkurat den nisjen skal fylles av en Rolex DJ eller 116000. Med tanke på hvor mye jeg rart har lyst på og økonomien kommer jeg nok ikke til å ha to så "like" klokker. Hmmm :roll:

Har akkurat samme tanken i hodet, prøvde akkurat den kombinasjonen i helgen, og jeg er visst på et Omega-spor i samlingen. Samtidig lurer jeg på om akkurat den nisjen skal fylles av en Rolex DJ eller 116000. Med tanke på hvor mye jeg rart har lyst på og økonomien kommer jeg nok ikke til å ha to så "like" klokker. Hmmm :roll:

Jeg har også tenkt Datejust-tanken, men la den raskt fra meg. Railmaster er en vakker klokke, rett og slett. DJ er også pen, den tar seg faktisk bedre ut på lenke enn Railmaster spør du meg, men på krokorem med foldespenne slår Railmasteren en DJ lett ned i støvlene :)