Og hvis jeg velger å gjøre det, hvem anbefales og hvor mye koster dette?
Takker for innspill
Redigert:
Nå er det ikke her snakk om å polere klokken hvert fjerde år.Den er jo bare 4 år gammel, har selv en 5513 som neppe har vært polert mer enn 1 eller 2 ganger i løpet av 35 år, hadde den vært polert hvert 4. år ville den neppe sett spesielt bra ut i dag...
Det ansees som en kunst å kunne polere pent. Det betyr at det er alt for lett å være uheldig med resultatet. ("Dermed er du plutselig fucked når du henter klokken....").
En polering kan lett føre til at du får runde kanter i stedet for rette kanter på kassen og lenken etc. Det er jo ikke pent...
Jeg ville derfor kviet meg veldig for å kaste klokken ut til slike ulver. Er skaden først gjort, så er det ingen vei tilbake.
Dersom jeg skulle gjort det, så ville jeg stilt store krav til utførende person, samt at det var han (og ikke hans flinke elev og ferievikar) som utførte jobben.
8
Har sett poleringsjobber som kommer fra kjente Rolex forhandlere i Norge som ser helt krise ut. Så er skeptisk.Man må vel nesten forvente at et autorisert service center ikke lar ulver polere klokker.
Synes dere er lite tillitsfulle her
Har sett poleringsjobber som kommer fra kjente Rolex forhandlere i Norge som ser helt krise ut. Så er skeptisk.
Man må vel nesten forvente at et autorisert service center ikke lar ulver polere klokker.
Synes dere er lite tillitsfulle her